Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رسانه‌های آمریکا از رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با ۲ سیاه‌پوست در ۲ حادثه جداگانه خبر داده‌اند. در یکی از این حادثه‌ها یک جوان سیاه‌پوست ۲۳ ساله به ضرب گلوله پلیس کشته شده است. 

در حادثه نخست، یک افسر پلیس در جنوب ایالت کالیفرنیا یک مرد سیاه‌پوست ۲۳ ساله را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه روز شنبه رخ داده اما ان‌بی‌سی‌نیوز روز چهارشنبه خبر آن را منتشر کرده است.

«دارن گودمن»، افسر پلیس سن‌برناردینو در بیانیه‌ای گفته که روز شنبه دو افسر پلیس به گزارش‌هایی از حضور یک مرد مسلح سیاه‌پوست در پارکینگ یک شرکت پاسخ دادند.

گودمن گفته وقتی که افسران پلیس به آنجا رسیدند یک مرد مسلح که نامش «راب آدامز» اعلام شده شروع به قدم زدن به سمت خودرو کرد.

مادر مقتول این روایت را رد کرده است. او گفته که راب آدامز گوشی در دست داشته و نه سلاح و قبل از آمدن پلیس در حال صحبت با او بوده است.

تامیکا کینگ، مادر مقتول گفته در ویدئوی ضبط‌شده کاملاً مشخص است که آدامز از اینکه دوستش یک ماشین جدید خریده خوشحال بوده است. او به خبرنگاران گفت: «می‌توانید در فیلم ببینید که پسر من می‌رقصد چون اصلاً خبر نداشت چه اتفاقی دارد می‌افتد. من پشت تلفن بودم و یکدفعه صدای شلیک گلوله شنیدم.نتوانست حتی از من خداحافظی کند.»

«بن کرامپ»، وکیل پرونده هم روایت پلیس را زیر سوال برده است. او گفت: «این مادر، صدای شلیک گلوله را شنیده است. صدای ممتد شلیک شده و بعد از آن دیگر هرگز صدایی از پسرش نشنیده است.»

در حادثه‌ای دیگر، «اداره تحقیقات ایالت تنسی» در حال تحقیق بر روی پرونده دستگیری بی‌رحمانه یک مرد سیاه‌پوست است که به دلیل تخلف رانندگی توسط پلیس ضرب و شتم شده و به او شوک الکتریکی وارد شده است.

طبق گزارش شبکه ان‌بی‌سی‌نیوز پلیس این مرد سیاه‌پوست را تا خانه‌اش مورد تعقیب قرار داده و در آنجا، یکی از اعضای خانواده او از صحنه ضرب و شتم و وارد شدن شوک الکتریکی به او فیلمبرداری کرده است.

ویدئوی ضبط‌شده از جایی آغاز می‌شود که افسران پلیس اداره اوکلاند مردی را تا خانه‌اش تعقیب می‌کنند. یکی از افسرها باتوم به دست دارد در حالی که افسر دیگر به سلاح مسلح است.

یک زن درداخل جیغ می‌زند: «براندون، براندون، بس کنید! او را نزنید!.»

افسران پلیس سپس مرد سیاه‌پوست را به سمت طبقه بالا تعقیب کرده و با شوکر به او حمله می‌کنند. زن می‌پرسد: «چرا او را تعقیب می‌کنید؟ چرا می‌زنیدش؟ سلاح ندارد.»

بعد از ورود یک افسر پلیس سوم، هر سه پلیس سعی می‌کنند مرد سیاه‌پوست را دستگیر کنند. وقتی که مرد سیاه‌پوست از اتاق خارج می‌شود صورتش خونی است.

پلیس گفته است که افسرها سعی کرده‌اند «براندون کالووی» ۲۵ ساله را بعد از اینکه او بدون توجه به علامت  ایست از سوی پلیس دستگیر کنند.

پلیس گفته که کالووی که سوار بر یک شورلت بود با سرعت بالا رانندگی می‌کرده و وقتی که او به درخواست پلیس برای توقف توجه نکرده، پلیس او را مورد تعقیب قرار داده است.

طبق بیانیه پلیس، او سپس با خودرو به سمت منزلش حمله کرده، خودرو را متوقف کرده و به سمت داخل منزل فرار کرده است.

افسران پلیس با زور وارد منزل شده و اتاقی که کالووی داخل آن مخفی شده بود را هم باز کرده‌اند. یکی از افسرها با شوکر به او حمله کرد وافسر دیگر با باتوم اورا مورد ضرب و شتم قرار داد.

پلیس کالووی را به گریز از قانون، اخلال در نظم و بی‌توجهی به علامت ایست و سرعت غیرمجاز متهم کرده است.

پلیس از ارائه توضیح به ان‌بی‌سی درباره دلیل ضرب و شتم این فرد سیاه‌پوست خودداری کرده است.

وکیل کالووی گفه است که موکل او در ابتدا متوجه نشده که پلیس قصد متوقف کردن او را داشته است. او گفت: «او سعی می‌کرده بفهمد چه خبر است و چرا دارند او را تعقیب می‌کنند؟

این وکیل گفته چیزی که برای او جای سوال دارد این است که چرا یک تخلف رانندگی باید به ضرب و جرح، بستری در بیمارستان و وارد شدن صدمات جسمی و روحی ختم شود؟

منبع: الف

کلیدواژه: مرد سیاه پوست افسران پلیس افسر پلیس ضرب و شتم یک مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد