Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال صالح زاده می‌گوید: برای تیراندازی به منزل خالی از سکنه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ۲ فرضیه مدنظر است؛ در فرضیه اول امکان دارد فرد تیرانداز همانند دیگر مراسم‌های مرسوم در شادگان که رسم غلط تیراندازی را در پی دارد بی هدف اقدام به تیراندازی کرده و باعث شده ۳ تیر به پنجره منزل نماینده مردم شادگان در مجلس اصابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در نزدیکی منزل نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی مراسم جشن استقبال از یک زائر بیت الله الحرام بوده و جمعیتی در حدود ۳۰۰ نفر در آن شرکت کرده و احتمال دارد که تیر اندازی هوایی در این مراسم بر اساس رسم غلط انجام شده باشد.

آقای صالح زاده غرض ورزی شخصی را فرضیه دوم خواند و افزود: نیرو‌های امنیتی در حال بررسی تمامی دوربین‌های مدار بسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.

فرماندار شادگان همچنین یادآور شد که با توجه به اینکه در این تیراندازی به هیچ کس و هیچ خودرویی آسیب نرسید، امکان فرضیه اول در این اتفاق پررنگ‌تر است.

پیش از این حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی جمعه در گفتگو با رسانه‌ها اصابت گلوله به منزل و حسینیه خود را مورد تایید قرار داد و خواستار رسیدگی فوری به آن شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصابت گلوله شادگان نماینده مردم شادگان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت