Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محفل شعرخوانی  «به آیین آسمان» به مناسبت پاسداشت و بزرگداشت روز مباهله با حضور مسئولان کشوری و استانی  و اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی بر پا شده است.

در این مراسم شاعران مذهبی و آیینی به قرائت اشعار خود با محور مباهله پرداختند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی در این مراسم ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضران گفت: بسیار خرسندیم که دومین محفل شعرخوانی «به آیین آسمان» در مشهد برگزار شد و در خدمت شاعران مذهبی و آیینی و اصحاب هنر استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد حسین زاده در این جلسه شعری را مناسب با این محفل قرائت کرد که بخشی از آن چنین است: از ازل، ایل و تبارم همه عاشق بودند/سخت دلبسته‌ی این ایل و تبارم چه کنم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شعرخوانی روز مباهله مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان