Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: این امکان وجود دارد که به منظور رعایت رفاه حال مردم، خودروهای وارداتی با نرخ متعارف، از مالیات معاف شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: قیمت گذاری خودروهای وارداتی توسط دولت انجام می شود اما چگونگی وضع تعرفه این خودروها باید مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر دولت بخواهد برای خودروهای وارداتی یک تعرفه گذاری مناسبی انجام دهد، باید خودروهای زیر ۱۰ هزار دلار را با تعرفه موجود وارد کند و برای خودروهای بالای ۱۰ هزار دلار تعرفه پلکانی درنظر بگیرد.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: این ظرفیت وجود دارد، واردات خودرو برای افرادی که متقاضی استفاده از خودروهای مذکور هستند، با تعرفه موجود انجام شود همچنین برای افرادی که خواستار استفاده از خودروهای با کیفیت تر هستند، تعرفه بالاتری وضع شود.

وی عنوان کرد: به طور کلی خودرویی که عامه مردم بتوانند از آن استفاده کنند، باید با همین تعرفه موجود وارد کشور شود و از افزایش  تعرفه آن جلوگیری به عمل آید.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین می توان به منظور رعایت رفاه حال مردم، برای خودروهای وارداتی که نرخ متعارف دارند، معافیتهای مالیاتی لحاظ کرد و برای باقی خودروها مالیات ها به صورت  پلکانی درنظر گرفته شود که این کمکی برد-برد به همه اقشار جامعه است.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: در حال حاضر منتظر اظهار نظر بانک مرکزی درباره تامین ارز مورد نیاز واردات خودرو هستیم که اگر این نگرانی رفع شود، نسبت به انجام واردات خودرو اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خودروهای وارداتی حجت الاسلام حسینی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​