Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان قصد دارد با سفر به ترکیه از تمرینات و روند آماده‌سازی بازیکنان و تیم‌های ایرانی دیدن کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که نیمکت سرمربی‌گری تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از عزل ناتمام دراگان اسکوچیچ، همچنان در اختیار این مرد کروات است او به کارش در تیم‌ملی ادامه می‌دهد و تیم‌ها و بازیکنان ایرانی را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جلسه هفته گذشته هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، احسان اصولی اعلام کرد سرمربی کروات تیم‌ملی که برای حضور در این جلسه و سفری یک‌روزه به تهران آمده به کشورش بازخواهد گشت و سی‌ام تیرماه به ایران سفر می‌کند.

این در شرایطی است که پس از ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم‌ملی برنامه سفر او به ایران تغییر کرد و مطابق برنامه جدید سرمربی کروات برای دیدار با لژیونرها و البته صحبت با مربیان تیم‌های باشگاهی آن‌ها، مدت بیشتری در اروپا می‌ماند و سپس به کشورمان بازمی‌گردد.

اسکوچیچ تصمیم گرفته در زمان حضورش در اروپا در صورت فراهم شدن شرایط سفری هم به ترکیه داشته باشد تا ضمن دیدار با نفراتی مثل سیدمجید حسینی یا علی کریمی، تمرینات تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، گل گهر، تراکتور و سایر تیم‌های ایرانی که همزمان با سفرش در این کشور حضور دارند را زیر نظر بگیرد.

کد خبر 590116

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ اسکوچیچ تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال گل گهرسیرجان تیم فوتبال تراکتورسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: انتشار خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، کافی بود تا کاربران فضای مجازی برای شناخت همسر ایرانی ژوزه دست به جست‌وجو بزنند.

همسر ایرانی ژوزه مورایس کیست؟

شیدا مقصودلو نام نامزد ایرانی ژوزه مورایس است که از بازیگران زن دهه هفتادی محسوب می‌شود و به‌زودی با سرمربی سپاهان پیوند ازدواج خواهد بست.

سن و تاریخ تولد شیدا مقصودلو

مقصودلو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. او از سن ۱۷ سالگی به حرفه بازیگری مشغول است و درحال حاضر در یک تئاتر فعالیت می‌کند.

فیلم‌های شیدا مقصدلو

شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصدلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت.

فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصدلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج»و «نشانی».

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900353

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • ببینید | ازدواح سرمربی سپاهان با یک دختر ایرانی؛ ژوزه مورایس مسلمان شد
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور