Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با تلاش نیروهای امدادی دقایقی قبل پیکر دومین کارگر مبحوس شده در زیر آوار معدن چیل آباد ارزوئیه کشف شد. - اخبار استانها -

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به کشف پیکر دومین کارگر معدن کروم چیل آباد ارزوئیه در سومین روز عملیات امدادرسانی، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی تیم های امدادی مستقر در منطقه پیکر دومین کارگر محبوس شده نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در عملیات امروز چهار تیم امدادی شامل تیم‌های جست‌وجو در آوار، آنست و واکنش سریع در منطقه حضور داشتند، گفت: ریزش‌های مکرر دیواره‌های معدن، شرایط جوی ناپایدار، گرمای طاقت‌فرسا عملیات جست‌وجو را دشوار کرده بود.

جزئیات عملیات آواربرداری معدن ارزوئیه/ تلاش برای رهاسازی سومین کارگر در سومین روز حادثهجسد یکی از کارگران معدن ارزوئیه پیدا شدآخرین جزئیات از ریزش معدن کرومیت "ارزوئیه"/ تلاش برای نجات 2 کارگر محبوس ادامه دارد

رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه در گفت‌وگو با تسنیم، از کشف جسد دومین کارگر محبوس شده حادثه ریزش معدن چیل آباد ارزوئیه خبر داد و اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی دقایقی قبل پیکر دومین کارگر محبوس شده در زیر آوار کشف شد.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی در حال بیرون آوردن جسد مرحوم محمدامین غنچه‌پور دومین فرد فوت شده معدن چیل آباد از زیر آوار هستند، گفت: ریزش معدن روستای چیل آباد شهرستان ارزوئیه ظهر پنجشنبه سی‌ام تیرماه اتفاق افتاد و عملیات امداد و نجات از همان ساعات اولیه نیروهای گروه‌های امداد و نجات هلال احمر، شبکه بهداشت و اورژانس، بسیج محلی و ستاد بحران فرمانداری آغاز شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه در همان ساعات اولیه یکی از کارگران از زیر آوار نجات یافت، افزود: دو کارگر دیگر وضعیت شدیدتری داشتند که متاسفانه جسد یکی از آنها شب گذشته و دیگری ظهر امروز از زیر آور خارج شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی تیم های امدادی مستقر در منطقه، بیان کرد: شرایط جوی ناپایدار، بارندگی‌های شدید فصلی، گرمای طاقت‌فرسای 47 درجه سانتیگراد و ریزش‌های مکرر دیواره‌های معدن عملیات جستجو را دشوار کرده بود.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان پیکر دومین کارگر چیل آباد ارزوئیه معدن چیل آباد کارگر محبوس زیر آوار کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند