Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رزم عصر امروز در جلسه حفظ حقوق بیت المال، با ابراز نگرانی از قطع درختان بلوط در منطقه کاکاوند، اظهار کرد :برای پیشگیری از تعرض به عرصه‌های ملی و طبیعی جلسه حفاظت از حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی درکنار بقعه امامزادگان باولین برپا شد.

وی، احداث ساختمان پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی را یک‌نیاز ضروری خواند و افزود: با توجه به آمار نگران کننده قطع درختان و وجود چاله‌های تولید ذغال و‌ تعرض به عرصه‌های ملی منطقه، امیدواریم با همکاری فرمانداردلفان و مدیرکل منابع طبیعی عملیات ساخت ساختمان پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی در کاکاوند غربی به زودی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری با بیان اینکه در سال جاری از  ۴۱هکتار از اراضی ملی دربخش کاکاوند رفع تصرف شده است افزود: در این مدت توسط دادگاه عمومی بخش کاکاوند۹۴ پرونده حقوقی و‌کیفری منابع طبیعی و‌ملی ثبت شده که ۷۰ پرودنده منجر به صدور رای شده است وامیدواریم بزودی حکم مابقی پرونده‌ها صادر گردد.

رزم با بیان اینکه امامزادگان ،درب رحمت الهی هستند و یک ظرفیت عظیم دینی، اجتماعی وفرهنگی محسوب می‌شوند، افزود: تکریم امام زادگان، تکریم دین اسلام و مذهب تشیع، مودت اهل بیت (ع) و احترام به پیامبر و فرزندان پیامبر است که امامزادگان راه پاکی درستکاری و راستگویی صراط ، مهراندیشی، مودت و‌ محبت را به ما نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: امامزادگان احمد و‌ محمود (ع) معروف به باولین از فرزندان امام موسی کاظم (ع)هستند که مردم غرب کشور احترام و ارادت ویژه‌ای به مقام شامخ این امامزادگان دارند که به همت یک خیر نیک اندیش طرح توسعه بازسازی بقعه متبرکه آغاز شده و تاکنون ۵ میلیارد تومان هزینه شده که برای اتمام عملیات بازسازی ۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است .

وی بیان کرد:مشارکت در این طرح و هموار کردن وتسهیل زیارت مردم موجب تقویت دین اسلام می‌شود که اقدامی ارزشمند و‌ماندگار است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه احداث پارکینگ و زائر سرای این دو امامزاده از نیازهای اساسی زائران است، افزود: امید می‌رود با همت خیر نیک اندیش و اداره کل اوقاف و امورخیریه این دو مطالبه مهم را اجرایی کرد.

وی با اشاره به مشکل آب شرب زائران، گفت:امیدواریم با این مجوز آب و فاضلاب لرستان نسبت به تامین آب شرب دراین بقعه متبرکه و روستاهای همجوار اقدام نماید.

رزم با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز در اطراف این بقعه متبرکه گفت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری قول مساعد تامین نهال مورد نیاز را داده است و امیدواریم درفصل مناسب شاهد کاشت نهال باشیم.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه راه دسترسی به این امامزاده مناسب نیست گفت:مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای لرستان قول مساعد را جهت ترمیم و بهسازی جاده داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری لرستان حفاظت از منابع طبیعی رئیس کل دادگستری لرستان رئیس کل دادگستری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی