Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از ایمن سازی بیش از 31نقطه پرتصادف و دارای تصادف در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد.          
به گزارش خبرنگارآریادرساری ، مهندس حسن جهانیان از آشکارسازی نقاط پرتصادف به‌عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یادکرد و اظهار داشت: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط صورت گرفته که به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه ، زودبازده ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
وی تصریح کرد: در طرح آشکارسازی نقاط پرتصادف، این اداره کل  از ابتدای سال تا کنون اقدام به تجدید و احیای بیش از 510 کیلومترخط‌ کشی‌ها،  اجرای بیش از 11 کیلو متر نیوجرسی به عنوان جداکننده،تعمیر ،نگهداری و نصب بیش از3770 عدد علائم اخطاری ،انتظامی و اخباری ،اجرای روشنایی نقطه ای محورها و نقاط پر حادثه در 4 تقاطع ، اجرای روشنایی طولی محورها به طول 1کیلو متر ، نگهداری روشنایی طولی محورهای استان به طول بیش از 430 کیلومتر ،تکمیل تاسیسات ایمنی –هوشمند تونل ها به تعداد 3 دستگاه ، نگهداری روشنایی تونل های استان به طول بیش از 20 کیلومتر ،تعمیرات و نگهداری گاردریل در محورهای مختلف استان ،پاکسازی حریم و نگهداری فضای سبز در طول محورهای حوزه استحفاظی نموده است.           
وی در ادامه افزود: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محورهای حساس کشور محسوب شده ، لذا ایمن‌سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره به‌طور ساری و جاری در دستور کار قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایمن سازی 31 نقطه پر تصادف در جاده های مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع آموزش و فرهنگ نقش مهمی در ایمنی شبکه حمل و نقل بر عهده دارد که آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ درصد فوتی‌ها سال قبل در استان گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند که گواهینامه نداشتند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد در بحث آموزش و فرهنگ سازی باید به طور جدی وارد شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۵۶ درصد جان باختگان تصادفات استان گلستان مربوط به عابرین پیاده و راکبان موتورسوار است، گفت: عامل انسانی می‌تواند در بیش از ۷۰ درصد ایمن سازی شبکه حمل و نقل نقش داشته باشد.

وی یادآور شد: در حوزه زیر ساخت راه‌های استان ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

مصدقی اظهار کرد: گلستان با ۹۵ نقطه حادثه خیز بعد از استان تهران دومین استان حادثه خیز کشور بود که تا پایان سال گذشته ۴۷ نقطه ایمن سازی شد که سعی داریم ۴۸ نقطه باقی مانده را تا پایان سال ایمن سازی کنیم.

وی یادآور شد: سال گذشته هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هفت هزار راننده موتور سیکلت تحت آموزش قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در سفرهای نوروزی امسال ۶۱ در صد کاهش تلفات داشتیم که نشان می‌دهد در بحث آموزش توانستیم به خوبی ورود کنیم.

کد خبر 6090476

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد