Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:43:57 GMT

شرایط کرونایی چهارمحال و بختیاری از حالت عادی خارج شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۵۵۵

شرایط کرونایی چهارمحال و بختیاری از حالت عادی خارج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی ظهر شنبه در ستاد مقابله با کرونا چهارمحال و بختیاری با اشاره به موج هفتم کرونا در استان، اظهار کرد: دو هفته از شکل گیری این موج می‌گذرد.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی چهار شهرستان قرمز است، عنوان کرد: شهرستان «بروجن» در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی استان از حالت عادی خارج شده است، مطرح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین میرزایی ادامه داد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اوج گیری کرونا را در استان بیش از امروز شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در صورت به خطر افتادن سلامت مردم محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال خواهد شد، گفت: در حال حاضر تعطیلی بازار در دستور کار قرار ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی همچون ورزش و جوانان و آموزش و پرورش فضاهایی همچون سالن‌های ورزشی خود را برای برپایی مراسم‌های ماه محرم و صفر در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار دهند، افزود: مراسم‌های ماه محرم و صفر باید در فضای باز برگزار شود.

حسین میرزایی مطرح کرد: پروتکل‌های بهداشتی در برخی مطب پزشکان به خوبی رعایت نمی‌شود که باید این مهم پیگیری گردد.

وی تصریح کرد: سفرهای تابستانه یکی از علت‌های افزایش شیوع کرونا است به همین منظور آموزش و پرورش از اسکان افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند جلوگیری کند.

کد خبر 5545155

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بروجن محسن حسین میرزایی ویروس کرونا استانداری چهارمحال و بختیاری بوشهر ویروس کرونا عید غدیر 1401 بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم عکس استانها شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل شیراز چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری