Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی که میهمان نماز جمعه تبریز بود در جمع نمازگزاران این شهر اظهار کرد: پوتین یکی از مدعیان ابر قدرتی جهان با رفتار و منش خود مثل دیگر سران دنیا مقابل رهبری جمهوری اسلامی ایران که سرشار از تقوا است، همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب، تواضع و فروتنی خاصی نشان داد که افتخاری برای ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: این عظمت و شوکت به برکت لطف خدا، خون شهیدان، خون حاج قاسم سلیمانی، شهدای محراب و شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای آذربایجان شرقی و تبریز است.

آیت الله حسینی خراسانی تاکید کرد: به برکت این شوکت و محبت الهی باید با جان و دل برای مجد و عظمت بیشتر نظام شکرگذار باشیم.

وی یادآور شد: روسای جمهور ۲ کشور دوست در تهران همیشه استوار، به حضور چهره با عظمت جهان اسلام رهبر مکرم و معظم انقلاب اسلامی رسیدند و آن منشی که ۲ رییس جمهور روسیه و ترکیه در برخورد با رهبر فرزانه انقلاب داشتند نشان از عظمت، جذابیت و نفوذ کلام رهبری حکیم، مهربان و دلسوز انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تبریز و جایگاه آن در کشور گفت: امام جمعه تبریز نیز یادگار علمای تبریزی همچون قاضی طباطبایی (ره) که از چهره‌های مورد ارادت و مورد محبت هستند و همچنین شهید مدنی و دیگران علما هستند.

آیت الله حسینی خراسانی همچنین افزود: اگر نمازگزاران پیام تقوا را از خطیب جمعه خود دریافت کنند، شهر، استان، کشور، نظام و حکومت تقوایی می‌شود و حکومت و نظامی که تقوایی باشد توحیدی است.

وی افزود: حکومت و نظام تقوایی و توحیدی ایران اکنون باید جامعه عدالت، خدمت، امانت، محبت، جامعه عفاف و حجاب، پاک از اختلاس، منزه از خیانت، به دور از کم کاری، به دور از تملق و چاپلوسی، دارای صداقت، همدلی و همسویی باشد، که البته تمام این صفات و ویژگی‌ها برای خدمت به بندگان خدا است.

کد خبر 692497 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین ایران و روسیه رهبر معظم انقلاب شورای نگهبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه روسیه ولادیمیر پوتین ایران و روسیه رهبر معظم انقلاب شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

علم در نگاه رهبر انقلاب، یکی از محورهای مهمّ تمدّن انسانی است و خود از همین منظر تمدّنی و با رویکرد فلسفی - الهیّاتی به علم و علوم انسانی می‌نگرند. ایشان در بیانات و نوشته‌های خود افقهای جدیدی را مورد نظر دارند که انسان را وا می‌دارد تا فراتر از فلسفه‌های رایج به دیدگاه‌های ایشان توجّه بیشتری کند.

ایشان به عنوان یک مجتهد و حکیم عالی‌قدر صاحب سبک خاص در تبیین و تحریر معارف اسلامی و انسانی هستند و در تحلیل امور انسانی از افق‌های جدید انسانی و تمدّنی پرده برمی‌دارند و آن را در موضع‌گیری‌های خود در عرصه‌ی راهبری جامعه و مواجهه‌ی تمدّنی با پدیده‌های داخلی و خارجی به کار می‌گیرند.

کتاب مورد اشاره در ۱۱ فصل می‌کوشد به واکاوی نظریّه‌ رهبر انقلاب در موضوع علوم انسانی اسلامی بپردازد.

کتاب «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» نوشته سیّد مهدی موسوی در ۸۳۲ صفحه و در قطع وزیر و با شمارگان ۲ هزار جلد و با بهای ۴۲۰ هزار به زودی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6097066 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی