Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:35:29 GMT

اتصالات استیل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۷۱۹

اتصالات استیل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای اینکه اهمیت این محصول را شرح دهیم باید ویژگی‌های آنها را در گوشه ذهن خود داشته باشید. همانطور که می‌دانید، استیل یا همان استیل ضد زنگ (Stainless Steel) نوعی از فولاد است. اولین ویژگی که به نظر هر کسی می‌رسد مقاومت و استحکام بالای آن است. دومین ویژگی ضد زنگ بودن این آلیاژ است که شاید مهمترین ویژگی این دست از اتصالات بعد از استحکام بالای آن به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی جنس استیل به دلیل خواص ضد رسوب، مقاومت در برابر آب و آتش و همچنین قابلیت تحمل وزن بالا و قابل بازیافت بودن در صنعت جایگاه ویژه ای دارد.

کاربرد

به طور خلاصه کاربردهای اتصالات استیل عبارتند از:

اتصال لوله به لوله اتصال لوله به شیرآلات صنعتی و غیر صنعتی اتصال لوله اتصالات دیگر تنظیم فشار با شیر پروانه‌ای فولادی اتصال لوله به مخازن و خرطومی اتصالات شیرآلات ابزار دقیق به مخازن، خرطومی و اتصالات وصل کردن جریان از لوله‌های استیل به تانکرها اتصال جریان از شیرآلات به ورودی‌ها و خروجی‌ها اتصال لوله‌های فولادی به حوضچه یا تانکر اتصال جریان از شیر ابزار به ورودی و خروجی تغییر جهت لوله‌کشی تقسیم جهت لوله استفاده در تجهیزات بخار و تهویه مطبوع

کروم، نیکل و کربن ساختاری را در اتصالات و به‌طور کلی محصولات استنلس استیل به وجود می‌آورند که طول عمر و دوام آن را بالا می‌برند. در این راستا شرکت‌های صنعتی نیز هزینه نگهداری، تعمیر و سرویس کمتری را شاهد خواهند بود. چنانچه از اتصالاتی که طبق استاندارد جهانی استفاده نشود شبکه لوله‌کشی صنایع مختلف ممکن است نشت کند و زیان بالایی را به همراه داشته باشد.

از اتصالات استیل برای انتقال و جابجایی نفت، گاز، مواد شیمیایی و گوگرد و به‌طورکلی انواع مایعات استفاده می‌شود.
در صنایع خودروسازی نیز از اتصالات استیل جهت ساخت سیستم لوله‌کشی و ایجاد سیستم‌های آب و هوایی استفاده می‌شود.
اتصالات استیل در صنایع ساختمانی در بخش دکوراتیو نیز کاربرد دارد.
کاربرد اتصالات استنلس استیل بسیار گسترده است و حتی در منازل نیز مشهود است به‌طور مثال در رخت آویز، نرده، نرده محافظ و نما اتاق آسانسور استفاده می‌شود.
از اتصالات استیل برای تغییر و تقسیم جهت لوله‌کشی نیز استفاده می‌شود.
اتصالات استیل در صنایع داروسازی، مواد غذایی و بهداشتی نیز کاربرد دارد.

انواع مختلف این نوع از اتصالات

۱. اتصالات لب جوش

در این اتصالات، انتهای اتصالات برای جوشکاری پخ زده می‌شود و شکل آن‌ها با توجه به ضخامت هر کدام می‌تواند متفاوت باشد. استاندارد B16.2SASME روشی را برای شکل دادن و پخ زدن (کونیک کردن) اتصالات لب جوش ارائه می‌دهد.

۲. اتصال ساکت ولد

ساکت ولد یکی دیگر از انواع اتصالات استیل است که از طریق جوشکاری متصل می‌شود. این اتصال دارای دو نوع استنلس استیل و کربن استیل است. از این اتصالات در خطوط انتقال فشار قوی و در سیستم‌های لوله کشی صنایع مختلف استفاده می‌شود.

۳. اتصالات رزوه ای

اتصالات رزوه ای نوعی اتصالات استیل محسوب می‌شوند که بر خلاف اتصال جوش، به وسیله پیچ اتصالاتی را ایجاد می‌کنند. این اتصالات معمولاً برای ایجاد اتصال در لوله‌های کوچک به کار می‌روند.

۴. اتصالات دنده‌ای

این نوع اتصالات فولادی در زیر گروه اتصالات رزوه‌ای قرار می‌گیرند و مزایا و عملکرد آنها نسبت به سایر زیر مجموعه‌های اتصالات رزوه‌ای بهتر است. این اتصالات را می‌توان از جنس استیل ۳۰۴ یا استیل ۳۱۶ تولید کرد.

اتصالات استیل چگونه ساخته می‌شود؟

اتصالات استیل از فولاد ضدزنگ ساخته می‌شود اما به‌طور کلی کلیه محصولات استنلس استیل بازیافتی هستند. از اتصالات استیل برای اتصال انواع لوله‌ها در صنایع مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی و دارویی و ده‌ها بخش صنعتی دیگر استفاده می‌شود. انتقال مایعات در شرکت‌های صنعتی نیاز به لوله و اتصالاتی دارد که باتوجه به نوع مایع سیال در برابر خوردگی، اکسایش، دماهای مثبت و منفی مقاوم بوده و از استحکام بالایی برخوردار باشد.

به دلیل وجود کروم، نیکل و کربن در ساختار اتصالات استیل از آن برای ایجاد زیرساخت‌های صنعتی استفاده می‌شود. در ادامه انواع اتصالات استنلس استیل را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اتصالات باتوجه به کاربرد آن‌ها به ۲ دو صورت ریخته گری دقیق از مواد اولیه و لوله تولید می‌شود. سفارش و استفاده اتصالات باتوجه به سایز، ضخامت و آلیاژ لوله‌های مورد استفاده می‌باشد لذا برای کلیه سایزهای لوله‌های موجود اتصالات مربوطه تولید می‌شود.

فروش اتصالات استیل در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری فروشگاه‌هایی که اتصالات استیل را ارائه می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع شیرآلات استیل، فولادی، برنجی، اتصالات مانند زانو استیل، اتصالات پلی اتیلن و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تأمین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمائید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک ۶۸

تلفن: ۳۳۹۰۰۸۳۲

۳۳۹۰۰۷۶۵

۳۳۹۱۳۹۰۷

۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه: ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳ (رامین یعقوبی)

آدرس سایت: http://aminpipestore.com/

* این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5545190

منبع: مهر

کلیدواژه: اتصالات شیرآلات استیل بازرگانی استانها بوشهر ویروس کرونا عید غدیر 1401 بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم عکس استانها شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی اردبیل شیراز اتصالات استیل استفاده می شود استنلس استیل اتصال لوله لوله کشی لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ اداره آب فاضلاب شهرستان بهمئی اطلاعیه‌ای مبنی بر قطع آب در شهر لیکک صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور راه اندازی خطوط جدید آب شهر لیکک، اصلاح شبکه فرسوده و پایداری آب، آب شهر لیکک از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه تا ۱۲ شب همین تاریخ قطع خواهد شد. بر همین اساس از همه همشهریان درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند. در این اطلاعیه تاکید شده مشترکان در زمان قطع آب، شیر فلکه ورودی منزل را بسته و پمپ‌های آب خانگی را خاموش کرده و بعد از ساعت یاد شده و برقرارشدن آب شهری، برای مدت ۵ دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود.

دیگر خبرها

  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت