Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@06:58:12 GMT

اعلان قرمز اینترپل برای بازداشت امین‌فردین

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۸۲۵

اعلان قرمز اینترپل برای بازداشت امین‌فردین

حکم ویژه قضایی اعلان قرمز بین‌المللی برای دستگیری و بازگرداندن امین فردین به ایران صادر شد. ناطقان: امین‌رضا چلبیانلو، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما در صفحه شخصی‌اش از صدور حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد خبر داد.‌

امین فردین که مدتی طولانی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خود را تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و ۴۳ شاکی دیگر از حوزه‌های مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او به پلیس بین‌الملل (اینترپل) اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






نام امین فردین پس از درگذشت زهره فکورصبور بازیگر ایرانی، نام پرتکرار در زبان دوستان این بازیگر بود و بسیاری به نوعی او را به خاطر شایعاتی که درباره این بازیگر منتشر کرده بود، مسوول مستقیم خودکشی این بازیگر می‌دانستند.

درباره این فرد ذکر این نکته هم ضروری است که براساس مستندی که از سرشبکه‌های قمار روی آنتن تلویزیون رفت، میلاد حاتمی به وضوع اعتراف کرد که امین فردین بابت داغ کردن موضوعات درباره برخی از چهره‌ها و افشاگری‌هایش از شبکه قمار خارج از کشور به طور مستقیم درآمد دارد..

درحقیقت داغ کردن حاشیه و افشاگری با سناریوهای از قبل تعیین شده برای داغ شدن چهره‌های فعال در شرط بندی و قمار ماموریت امین فردین بوده است.

 


منبع: سینما پلاک
برچسب ها: اعلان قرمز ، اینترپل ، بازداشت ، امین فردین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعلان قرمز اینترپل بازداشت امین فردین اعلان قرمز امین فردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب