Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز رضا نعیمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مجموع مطالبات آب بهای آبفای استان، اظهار کرد: مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی از مشترکین خانگی و غیرخانگی بیش از ۴۰ میلیارد تومان می‌باشد که از مجموع مطالبات ۳۵ میلیارد تومان مربوط به مشترکین خانگی و مابقی مربوط به مشترکین غیرخانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برهمین اساس برخی از دستگاه‌های اجرایی دارای بدهی‌های سنواتی به شرکت آب و فاضلاب استان هستند.

مدیرعامل آبفای خراسان‌شمالی در ادامه با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب هزینه بر است، افزود: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهر‌ها و روستاهای استان در گرو پرداخت بهنگام آب بهاء از سوی مشترکین خانگی و غیر خانگی است.

وی در نهایت یادآور شد: اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکین بدهکار می باشد؛ اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است، لذا انتظار می‌رود تمامی بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری نمایند.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: کمبود آب شرکت آب و فاضلاب قطع آب خشکسالی افزایش دما شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است