Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:24:43 GMT

لزوم اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی هانوفر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۳۷۸۶

لزوم اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی هانوفر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین باقری در خصوص آغاز دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ اظهار کرد: اردوی جدید از یکشنبه ۲ مرداد آغاز می‌شود و هدف مسابقات قهرمانی جهان مصر است. جوانان و نوجوانان هم به این اردو دعوت شده‌اند. البته آنها از یک ماه پیش با هدف پشتوانه‌سازی و همچنین حضور در مسابقات قهرمانی جهان کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات قهرمانی جهان مصر نیز مسابقات هم در رده جوانان و هم بزرگسالان برگزار می‌شود و اگر شرایط مهیا باشد تیم جوانان هم اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تفنگ در ادامه گفت: شرایط تیراندازان خوب است. در برنامه هم یک اردوی برون مرزی داریم که نظر روی آلمان است. این اردو هم به لحاظ تجهیزات و هم به لحاظ مهمات برای ما مهم است. اگر در این اردو شرکت نکنیم حتی مهمات کافی برای شرکت در مسابقات نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امکان دارد تیراندازان مثل جام جهانی کره به این اردو اعزام نشوند، گفت: به هر حال شرایط خاص است و همه چیز در واقع احتمال دارد اتفاق بیفتد اما اگر نرویم کار خیلی سخت می‌شود. مهمات برای تمرین هم نداریم و عملا باید رشته خفیف را از دست بدهیم.

باقری به نیاز به روز رسانی سلاح‌های تیرانداران در اردوی خارجی اشاره کرد و گفت: البته ما به لحاظ تجهیزاتی هم مشکل داریم. سلاح تیراندازن اکثرا مشکل و نیاز به به روزرسانی دارد. به این لحاظ هم به اردوی برون مرزی احتیاج داریم.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پایان گفت: برنامه اردوی برون مرزی در نظر گرفته، تایید شده است. این اعزام قرار است در اواخر شهریور انجام شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم