Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، «کریستیانو رونالدو؟ باید سئوالات سخت‌تری بپرسید. سئوالات آسان، جواب‌های آسانی نیز دارند. ما تیم بسیار خوبی داریم و یک سرمربی بی‌نظیر نیز بالای سر آن است. ما همه‌چیز داریم و به‌نظر شما چیز دیگری می‌خواهیم؟» این پاسخ قاطع انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید به یکی از خبرنگاران بود که درباره علاقه این باشگاه برای جذب رونالدو سؤال کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خبرنگاران اسپانیایی ادعای رسانه‌های انگلیسی درباره توافق بین دو طرف را رد کرده‌اند. از رئال‌مادرید هم صحبت به میان آمده اما منابع نزدیک به رئال این شایعات را تکذیب کردند.

مدیران بایرن‌مونیخ هر چند وقت یک‌بار به‌نوبت از کریستیانو تمجید اما اعلام می‌کنند که نیازی به او ندارند. با این‌حال هنوز شایعات درباره احتمال انتقال این ستاره پرتغالی به باشگاه باواریایی وجود دارد. رونالدو به ادعای برخی منابع خبری به‌خاطر بیماری فرزند تازه به دنیا آمده‌اش در تمرینات و اردوی پیش‌فصل منچستر غایب است. برخی شایعات هم حاکی از آن است که او به‌تازگی عملی زیبایی و پروتز انجام داده و هم‌اکنون قادر به تمرین نیست. اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره او گفت: «نگرانی‌هایی درباره غیبت رونالدو داریم، هر چند نگرانی شاید کلمه مناسبی نباشد. من روی کار با بازیکنانی که اینجا دارم، تمرکز کرده‌ام. آنها واقعاً خوب کار می‌کنند و در شکل و فرم خوبی هستند. ترجیح می‌دهم روی پیشرفت بازیکنانی که دارم تمرکز کنم. اما بی‌صبرانه منتظر آمدن رونالدو هستم و سپس او را در تیم ادغام خواهیم کرد.»

تن‌هاخ گفت که با آمدن رونالدو و اضافه شدن لیساندرو مارتینس و اریکسن کیفیت تیم بالاتر می‌رود. به‌نظر می‌رسد تلاش مدیر برنامه‌های رونالدو برای خارج کردن این بازیکن‌از منچستر نتیجه نداده است. عملکرد خوب من‌یونایتد با سرمربی جدیدش و خریدهایی که صورت گرفته، می‌تواند رونالدو را قانع کند یک فصل در لیگ اروپا به بازی بپردازد.

کد خبر 692603 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم کریستیانو رونالدو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی