Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:14:02 GMT

بخش عمده‌ای از پساب یزد بلا استفاده رها شده

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۲۶۶

بخش عمده‌ای از پساب یزد بلا استفاده رها شده

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت آب پساب جمع آوری شده گفت: آب پساب را میان کویر دریاچه کرده و آن را هدر میدهیم و به خوبی از آن استفاده نمی شود در صورتی که در حوزه فضای سبز میتوانیم از آن استفاده کنیم.

«عزیزالله سیفی» رئیس شورای اسلامی شهر یزد در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به سفر چند تن از اعضای شورا، شهردار و معاونین به شهر اصفهان و بازدید از مرکز تصفیه آب پساب برای فضای سبز در سپاهان شهر اصفهان افزود: یکی از اقدامات اساسی و مهم این شهر، استفاده حداکثری از ظرفیت آب پساب بود که جهت فضای سبز شهری از این آب استفاده شده و بیش از نیمی از شهر اصفهان در حوزه فضای سبز متصل به آب پساب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سیفی در ادامه گفت: در شرایط فعلی که استان با مشکل کم آبی روبرو و در حوزه آبیاری و توسعه فضای سبز هم با مشکل مواجه هستیم انتظار میرود تا آبفای استان و شهرداری به این موضوع ورود کنند و 50  لیتر در ثانیه آب پساب که موضوع پیش تر مطرح شده را به شهرداری در حوزه فضای سبز تحویل داده  و از آن در حوزه آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ضمن انتقاد به اینکه پساب را میان کویر دریاچه کرده و آن را هدر میدهیم و چند سالی است که به حال خود رها شده و به خوبی از آن استفاده نمی شود افزود: قسمت عمده ای از تصفیه آبی که خود تسویه خانه آب کوثر انجام میدهد میتواند مورد استفاده قرار گیرد و  از این ظرفیت استفاده کرد و بخشی از شهر را از این طریق آبیاری کرد و لازم است که کمیسییون خدمات شورا به این حوزه ورود کند و با استفاده از تجارب شهر اصفهان نسبت به ایجاد تصفیه خانه و استفاده از آب پساب یزد نهایت بهره برداری و استفاده انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر يزد رييس شوراي شهر يزد آب پساب شهر اصفهان فضای سبز آب پساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • کرم معجزه
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی