Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:57:47 GMT

قرارداد مربی های برزیلی نفت آبادان منعقد شد / رسمی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۴۴۶

قرارداد مربی های برزیلی نفت آبادان منعقد شد / رسمی

در کادرفنی نفت آبادان دو مربی برزیلی حضور خواهند داشت

دو مربی برزیلی به تیم نفت آبادان اضافه شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه نفت آبادان، استفانو ایمپگلیازو مربی بدنساز و رودریگو باروکا مربی دروازه بانان تیم فوتبال نفت آبادان که برای مذاکره و عقد قرارداد به ایران سفر کرده بودند، روز گذشته وارد ایران شدند و پس از انجام مذاکرات و رسیدن به توافق نهایی قرارداد خود را با برزیلی‌های ایران به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باروکا ۴۷ ساله با ملیت برزیلی دارای بالاترین مدرک مربیگری دروازه بانی FIFA است. همچنین او  مدرک لیسانس تربیت بدنی خود را از دانشگاه باندریدیت سائوپائولو برزیل کسب کرد.

سابقه قهرمانی در Brasilia، نایب قهرمانی در Paulista Cup و بهترین مربی دروازه بانان لیگ قطر در فصل های 2004 - 2005 و 2006 - 2007 در کارنامه ورزشی این مربی برزیلی دیده می شود.
باروکا سابقه فعالیت در رده‌های سنی مختلف تیم‌های ملی برزیل و باشگاه‌های سانتو آندره، ترزه،گوارول‌هوس، ویلانوآ، گوآرانی، الشمال قطر، ردبول برزیل، المسیمر قطر، الشوله عربستان، گررمیو باروئری، برزیلنس و کامرشیال را در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین ایمپگلیازو  مربی ۶۵ ساله با ملیت برزیلی دارای مدرک A مربیگری از کنفدراسیون آمریکای جنوبی است. او لیسانس تربیت بدنی خود را از دانشگاه کاستلو برانکو کسب کرد، همچنین این مربی دارای مدرک بدنسازی فوتبال از کنفدراسیون آمریکای جنوبی است.

 

قهرمانی لیگ مالزی، قهرمانی در جام حذفی مالزی، قهرمانی سوپر جام قطر، قهرمان AFC CUP، قهرمانی در لیگ بحرین، قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در سری B برزیل از جمله افتخارات استفانو ایمپگلیازو در دوران مربیگری است.

وی در تیم‌های ام صلال قطر، پرسیا اندونزی، الجیش مصر، الریان قطر، کداح مالزی، محرق بحرین، حتا امارات، الشمال قطر، النصر عربستان، الریاض عربستان، پایساندو برزیل و بوتافوگو برزیل را دارد.

 

اخبار داغ 

یادگاری بیژن طاهری برای آندره آ پیرلو اصرار بیش از حد یحیی گل محمدی و فشار احتمالی روی کاسیانو! توقف و ادامه بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ پس از گلزنی ارلینگ هالند در دقیقه 13 پیام واضح ژاوی برای دی یونگ و ممفیس در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

دیگر خبرها

  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر