Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه شهید وطنی هنوز به صورت کامل آماده استفاده نیست

هنوز مشخص نیست ورزشگاه شهید وطنی میزبان بازی های نساجی خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، بعد از دستور ریاست جمهوری مبنی بر تسریع در بازسازی ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر و اختصاص بودجه مناسب برای این پروژه در چند ماه گذشته شاهد شتاب در اجرای کار بودیم، ولی در حال حاضر هرچه به پایان کار این ورزشگاه نزدیک می‌شویم، سرعت بازسازی و رفع نواقص کندتر شده است و با نظر کارشناسان اتمام کار بازسازی ورزشگاه وطنی ممکن است به اواسط یا حتی آخر نیم‌فصل اول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که چندی پیش حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اعلام کرده بود، ورزشگاه شهید وطنی تا پایان تیر ماه تکمیل خواهد شد.

از جمله نواقص و ایرادات ورزشگاه وطنی این است که کار ترمیم جایگاه VIP هنوز به پایان نرسیده، همچنین پروژکتورهای جدید نصب نشده‌ و برای تعویض و تقویت سیستم‌های صوتی ورزشگاه اقدامی صورت نگرفته است. علاوه بر اینها مرمت بخش‌های ورودی و خروجی جدید ورزشگاه همچنان کار دارد و گیت‌ها جداسازی نشده‌اند. ایرادات ورزشگاه شهید وطنی به همین جا ختم نمی‌شود و برای سیستم سرمایش و گرمایش رختکن‌ها نیز کاری صورت نگرفته است.

براساس این گزارش، تنها بخشی که در ورزشگاه وطنی پیشرفت داشته چمن این مجموعه است که تا شروع لیگ آماده بهره‌برداری خواهد شد.

این مشکلات و نواقص در حالی هنوز در ورزشگاه شهید وطنی پابرجاست که فصل جدید لیگ برتر از 21 مرداد ماه آغاز خواهد شد و سازمان لیگ تا برطرف نشدن ایرادات ورزشگاه، اجازه برگزاری دیدارهای نساجی در ورزشگاه وطنی را نخواهد داد و باید ببینیم در فاصله 20 روز تا شروع لیگ برتر ورزشگاه شهید وطنی آماده میزبانی شاگردان حمید مطهری از حریفانش خواهد شد یا خیر.

اخبار داغ 

یادگاری بیژن طاهری برای آندره آ پیرلو اصرار بیش از حد یحیی گل محمدی و فشار احتمالی روی کاسیانو! توقف و ادامه بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ پس از گلزنی ارلینگ هالند در دقیقه 13 پیام واضح ژاوی برای دی یونگ و ممفیس در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه شهید وطنی ورزشگاه وطنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود