Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:02:13 GMT

جریمه ۱۲۸ میلیارد ریالی متخلفین صنفی در فارس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۷۶۰۵

جریمه ۱۲۸ میلیارد ریالی متخلفین صنفی در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری افزود: یک هزار و ۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی توسط گشت‌های مشترک این اداره کل در تیر ماه انجام شده است.

او ادامه داد: در این راستا ۶۰۸ فقره پرونده تخلفات تشکیل و متخلفین بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

وی اضافه کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت در حوزه‌های مختلف کالا، خدمات و بهداشتی و درمان انجام می‌شود و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها نیز با سرعت رسیدگی شده و با توجه به حضور رئیس شعبه تعزیرات در این بازرسی‌ها، احکام سنگینی برای متخلفین اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری نظارت بر تولید و عرضه کالاهای اساسی را از الویت گشت‌های مشترک نظارتی عنوان کرد و اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر، تعداد پرونده‌های متشکله در رابطه با احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی افزایش داشته، که در این رابطه مقرر شده به استناد مصوبه سران قوا، جرایم نقدی متخلفین ۵ برابر شده و در صورت لزوم واحد صنفی متخلف نیز بلافاصله تعطیل گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا گزارشات و شکایت خود را به سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا موارد در گشت‌های مشترک بررسی و در صورت وقوع تخلف، پرونده تعزیراتی برای متخلفین تشکیل شود.

کد خبر 5545872

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی غلامرضا سالاری تخلفات صنفی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا جهرم سیلاب مشهد اردبیل سنندج خراسان رضوی اربعین حسینی گشت های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل