Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتقای کیفیت باعث جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود، بنابراین این امر مهم در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در نوزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد واحد سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: جذابیت یک محیط دانشگاهی به خدماتی است که به دانشجویان و مخاطبان این عرصه ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نسبت دانشجو به استاد، دانشجو به کارمند و استاد به کارمند در دانشگاه آزاد فاصله‌اش زیاد است، گفت: نسبت دانشجو به استاد بایستی 12 تا 13 نفر باشد که در استان این آمار بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نسبت دانشجو به استاد در حالی دانشگاه آزاد استان تناسب نداشته که به گفته مسئولان این حوزه 36 نفر هیئت علمی زیادتر از حدنصاب داریم، تصریح کرد: اگر کیفیت‌ها افزایش یابد، یقیناً استقبال هم بیشتر خواهد شد، بنابراین باید ارتقای کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه ارتقای کیفیت باعث جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود، یادآور شد: باید دانشجویان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را در فضای دانشگاه بیان کنند.

رشد25 تا 30 درصدی دستمزدها

محسن امینی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و پتانسیل و زیرساخت‌های خوبی در حوزه پژوهش، فناوری و کشاورزی در استان کردستان وجود دارد، اظهار کرد: امیدواریم شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی به روند وضعیت شکاف درآمدی استان اشاره کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های مختلف و وضعیت اقتصادی، خوشبختانه افزایش خوبی در میزان حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد سطح کشور داشتیم که با رشد 25 تا 30درصدی دستمزدها، شکاف‌ها جبران شد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه متولیان دانشگاه در راستای کاهش شکاف‌ها تلاش کنند، تصریح کرد: برآوردها حاکی از آن است که شکاف درآمد هزینه امسال نسبت به سال گذشته، در حال افزایش است اما هنوز کافی نیست. اگر 202 میلیارد تومان سود ناشی از فروش و دارایی جذب، میزان شکاف در استان حدود 30 تا 40 میلیارد تومان خواهد شد.

امینی با تأکید بر اینکه اعضای هیئت امنای استان، مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد کردستان را حمایت کنند، اذعان کرد: برخی از واحدهای دانشگاه آزاد در کردستان به ویژه مریوان با مشکلاتی مواجه است به طوری‌که حقوق و هزینه‌ها را به سختی پرداخت می‌کند. باید شکاف‌ها با یک برنامه تحولی و استفاده از پتانسیل‌ها، سند تحول و سند آمایشی استان جبران و اتفاقات خوبی بیفتد.

کردستان از نرخ بالای بیکاری رنج می‌بردعضو مجلس خبرگان رهبری: دولت بنیه علمی را تقویت کند

قباد میمنت‌آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه‌های مختلف این دانشگاه در استان پرداخت و اظهار کرد: تنها واحد مشکل‌دارمان در کردستان، مریوان بوده که درصد رفع مشکلات این حوزه هستیم.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد استان کردستان ارتقای کیفیت قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد