Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی موسوی گفت: متاسفانه از سنوات گذشته پساب منازل ماهدشت به جوی‌ها و معابر سرازیر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی موسوی شهردار ماهدشت کرج درباره معضل فاضلاب در برخی از کوچه‌های این شهر، طی گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه از سنوات گذشته پساب منازل به جوی ها و معابر سرازیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: در نشستی با آبفا مقرر شد سیستم شبکه فاضلاب شهری در ماه های آینده با همراهی آبفا و شهرداری اجرایی شود، یعنی شبکه فاضلاب توسط آبفا و تصفیه خانه توسط شهرداری به بهره برداری برسد.    وی اظهار داشت: شهرداری باید به کمک شبکه بهداشت و نظام مهندسی نسبت به جمع آوری پساب های سرازیرشده جلوگیری کند اما متاسفانه تا کنون این اتفاق نیفاده است. البته توجه به اصول ساخت و ساز هم اهمیت دارد.   موسوی با اشاره به اینکه پس از مطالعات آبفا شهرداری منابع مالی را برای احداث تصفیه خانه تامین می کند، تصریح کرد: زمانی که یک نفر به دنبال پایان کار یا عدم خلافی ساختمان است باید نظام مهندسی تخلفات سازنده را بررسی کند.    

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند در مراسم روز زمین پاک، اظهار کرد: در اسلام به توسعه فضای سبز و درختکاری سفارش شده است و همه در قبال زیبایی زمین مسؤولیم.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در غرب کشور، اولین شهری است که برای آبیاری فضای سبز از پساب استفاده می‌کند. در غرب کشور چنین پروژه‌ای شروع نشده است و با این طرح، استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز قطع خواهد شد و یک کار اساسی و زیربنای برای آینده شهر بروجرد است.

او افزود: برای تفکیک زباله با شرکت‌های بومی و غیربومی رایزنی کرده‌ایم و هر شرکت برنامه بهتری برای تفکیک زباله داشته باشد با شهرداری قرارداد خواهد بست.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود