Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین از حمله جدید شبه نظامیان وابسته ترکیه به شمال سوریه و جان باختن و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این حمله یک نفر جان باخته و ۵ نفر دیگر زخمی شده اند.

منابع سوری به المیادین گفتند که این در جریان حملات شبه نظامیان وابسته به آنکارا به روستاها و شهرک های شمال غرب حسکه رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بمباران مواضع گروههای مسلح از سوی جنگنده های روس

این منابع همچنین اعلام کردند که جنگنده های روسی شب گذشته دو مرکز متعلق به گروههای مسلح وابسته به آنکارا را در روستاهای المحمودیه و عنیق الهوی در جنوب شهر راس العین در استان حسکه سوریه بمباران کردند.

جبهه النصره یک کلیسا را در شمال غرب حماه هدف قرار داد

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که تروریستهای هیئت تحریر الشام(جبهه النصره) یک کلیسا را در شهرک السقیلبیه در شمال غرب حماه هدف قرار دادند.

حملات توپخانه ترکیه به شمال غرب حسکه

همزمان خبرنگار سانا در حسکه گزارش داد: اشغالگران ترکیه با توپخانه سنگین و راکت را روستاهای واقع در اطراف شهرک أبو راسین در ریف شمالی غربی استان حسکه را گلوله باران کردند.

کد خبر 5545986

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش ترکیه سوریه استان الحسکه روسیه عراق ایالات متحده امریکا اوکراین ترکیه رژیم صهیونیستی سوریه جنگ اوکراین فلسطین ایران اتحادیه اروپا جو بایدن ولادیمیر پوتین افغانستان شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

به گزارش منابع لبنانی، شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان