Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:12:16 GMT

نهمین جشنواره فیلم کوتاه تصویر دهم فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۹۱۸۶

نهمین جشنواره فیلم کوتاه تصویر دهم فراخوان داد

فراخوان سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر در دو بخش «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سومین رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» توسط مؤسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و با همراهی عتبه مقدسه حسینی به هدف تشویق به خلق آثار هنری با نگاه نو به آیین‌های عاشورایی و پیام‌های حسینی و با محوریت موضوع «از حسین آموختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» برگزار می‌شود و چهره‌های شاخصی در هیأت‌های انتخاب و داوری، بررسی آثار را برعهده دارند.

علاقمندان به شرکت در این رویداد، محدودیتی برای تعداد آثار ندارند و می‌توانند تا 31 شهریورماه 1401 فیلم‌ها و ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، در این دوره از رویداد فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم علاقمندان می‌توانند در سه قالب مستند، داستان و انیمیشن آثار خود را مدت زمان حداکثر 5 دقیقه و با کیفیت‌های HD و Full HD به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. همچنین در بخش ایده‌های داستانی، طرح‌های اولیه فیلمنامه که شخصیت و کشمکش اصلی آن ‏تعریف شده و دارای آغاز، میانه و پایان باشد و می‌تواند به مثابه یک ایده مناسب برای فیلم ‏داستانی، وب‌سری، واقعیت مجازی یا مستند نوشته شده باشد، قابل ارسال هستند.

در سومین رویداد فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم»، به سه نفر برگزیده هیأت داوران، یک فیلم منتخب آرای مردمی، یک نفر برگزیده ویژه‌ هیأت داوران و سه نفر برگزیده بخش ایده به انتخاب داوران، تندیس و جوایز نقدی شامل 3 تا 5 سکه بهار آزادی و کمک هزینه ساخت فیلم کوتاه اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این رویداد، تا 31 شهریورماه 1401 فرصت دارند که پس از تکمیل فرم درخواست، آثار خود در دو حوزه «فیلم کوتاه» و «ایده‌های داستانی» را در سایت رسمی رویداد به آدرس www.tasvir10.com و صفحه Instagram.com/tasvir10official بارگذاری کنند.

فراخوان نهمین جشنواره فیلم کوتاه تصویر دهم

جشنواره‌ فیلم شهر هنوز ارتباط مفهومی دقیقی با فیلم‌هایش ندارد/ناجی جشنواره فقط خود شهرداری است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم کوتاه جایزه های سینمایی فیلم کوتاه جایزه های سینمایی رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»