Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز نیاستی گفت: مطالبات داروخانه‌های دولتی دانشگاهی و داروخانه‌های خصوصی استان تا پایان خردادماه پرداخت شده است.

او افزود: در حال حاضر مطالبات مطب‌ها، پزشکان شاغل در بخش خصوصی، مراکز خصوصی و غیر دانشگاهی، درمانگاهها، مراکز پاراکلینیک و آزمایشگاه‌ها تا پایان خرداد  امسال تسویه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: تمام مطالبات سال گذشته موسسات و مراکز درمانی استان به مبلغ ۵۶۴ میلیارد تومان تسویه شد که اقدامی بی‌سابقه در طول تاریخ بیمه سلامت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز دولتی دانشگاهی نیز تا پایان فروردین ماه سالجاری تسویه و پرداخت علی‌الحساب اردیبهشت ماه نیز به حساب این مراکز واریز شده است.

نیاستی گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خدمات درمانی ناباروری و نازایی با پوشش بیمه ۹۰ درصدی محاسبه می‌شود و بیمه‌شدگان تنها ۱۰ درصد از هزینه‌ها را باید پرداخت کنند.

او  افزود: هم اکنون ۲ هزار ۲۷۲ بیمار خاص زیر پوشش بیمه سلامت استان هستند که شامل یک هزار و ۲۳۸ بیمار ام اس، ۷۹ بیمار تالاسمی، ۱۶۹ بیمار هموفیلی، ۵۱۸ بیمار دیالیزی و ۲۶۸ بیمار پیوند کلیه می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان سهم پرداختی سازمان بیمه سلامت برای دارو‌ها و سایرخدمات بیماران خاص را صد درصد عنوان کرد و گفت: بیمه شده فرانشیزی پرداخت نمی‌کند.

او می گوید: سال گذشته بیمه سلامت بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای بیماران خاص هزینه کرد.

نیاستی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه سوال و یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت به ویژه مسائل مرتبط با نسخه نویسی الکترونیکی، نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت استان همدان بیمه سلامت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام ۶ پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق صعب‌العبور توانستند به ۶ نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی، تصادفات رانندگی، مشکلات تنفسی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6089398

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها