Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:49:26 GMT

تجلیل از ۱۲۰ پیشکسوت کتابخوان در خلخال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۰۸۶۴

تجلیل از ۱۲۰ پیشکسوت کتابخوان در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ویژه برنامه «از تبار قلم» که در کتابخانه سیدعبدالرحیم خلخالی برگزار شد، از ۱۲۰ پیشکسوت کتابخوان تجلیل به عمل آمد.

سیدجواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال در این مراسم با ادای احترام به مقام بازنشستگان و پیشکسوتان کتابخوان اظهار کرد: تالیفات بازنشستگان در خصوص نگارش و تالیف کتاب‌های مختلف ادبی، تاریخی، علمی و آموزشی و قرآنی از افتخارات شهرستان خلخال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدها کتاب به عنوان گنجینه تلاش‌های بازنشستگان، معلمان و فرهنگیان و پیشکسوتان علم و ادب در خلخال نگارش، تالیف و چاپ شده است.

فرماندار خلخال اذعان کرد: کتاب، اصلی‌ترین نقش را در تربیت انسان‌ها برعهده داشته و در تمام ادوار کتاب و نسخه‌های علمی همیشه راهنمای انسان‌ها و جامعه بوده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلخال دربرپایی چنین مراسمی بیان کرد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان برای آموزش مولفان جدید و کسانی که تازه در این راه قدم گذاشته‌اند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از اساتید برجسته کتاب‌های تالیفی، بازنشستگان کتابخوان و مولفان فرهنگی با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار خلخال از تبار قلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت