Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از فیلم‌ها، مسابقه‌ها، سریال‌ها، برنامه‌های گفت‌وگو محور خانوادگی و اجتماعی که هنوز هم از برخی از شبکه‌های تلویزیونی سیما پخش می‌شود متاسفانه نه تنها رنگ و بوی انقلابی ندارند بلکه ضدارزش‌های انقلابی هم هستند. امیدواریم مدیران جدیدی که اخیرا برای شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما تعیین و مشغول به کار شده‌اند با حرکتی انقلابی این فضا را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که در ماه‌های آینده این اتفاق خواهد افتاد، چراکه رئیس ‌جدید رسانه ملی در صحبت‌هایش با مردم بر همین موضوعات تاکید داشت و هویت محوری صداوسیما را در زمینه‌های اعتقادی، اسلامی، ارزشی، تاریخی و... جزء ماموریت‌های کلیدی این سازمان دانست. و نیز عدالت‌گستری را مبنای فعالیت‌های مهم رسانه ملی تلقی کرد. نفوذ و ورود برخی از مدیران بی‌تعهد و به‌ویژه سلبریتی‌هایی تحت عنوان مجری، گوینده و برنامه‌ساز به صداوسیما که هیچ قیدوبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی نداشتند، مشکلات فراوانی را برای این سازمان مردمی ایجاد کرد و در واقع رسانه ملی از این آسیب‌های فراوان رنج‌های بسیاری برده است که بایستی در دوره جدید مدیریت این سازمان به نحو احسن و انقلابی التیام یافته و جبران شود. 23302 کد خبر 1654676

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه کیهان سلبریتی تلویزیون سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید