Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روزهای کرونایی در مازندران درحالی ادامه دارد که شاهد پیشروی ویروس کرونا در استان هستیم به‌طوری‌که موارد ابتلا روی دور تند کرونایی استان قرار گرفت که تداوم این وضعیت نگران کننده است.

براساس گزارش‌ها سیر بیماری در مازندران به شدت افزایشی شده به‌طوری‌که شرایط اصلا خوب نیست در چنین وضعیتی درصد بالایی از تخت‌های بیمارستان‌ها درحال پُر شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۱۱۴ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۹۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۵۷ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۸۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۷۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار جدید بستری و ۱۸ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۱۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۳۰ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۲۷ نفر رسید که از این تعداد ۹۶ نفر بدحال هستند.

خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته هیچ موردی از فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

به گزارش فارس، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان رایج‌ترین علائم زیرسویه‌های BA.۵ ویروس کرونا بوده که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به‌ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون مورد تاکید است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در مازندران شمار مبتلایان بستری شدگان کرونایی فوتی های کرونایی پیک هفتم سویه ا میکرون تابستان ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟