Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:25:14 GMT

۳۸ پایگاه‌ واکسیناسیون کرونا در شهر زنجان فعال است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۳۷۹۱

۳۸ پایگاه‌ واکسیناسیون کرونا در شهر زنجان فعال است

دکتر مشهود تقیلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واکسن‌های موجود در پایگاه تجمیعی پردیس دانشگاه علوم پزشکی شامل سینوفارم، برکت، پاستوکووک، اسپایکوژن، آسترازنکا، فخرا و رازی و واکسن‌های موجود در سایر پایگاه‌ها شامل سینوفارم، برکت و پاستوکووک است.

وی اضافه کرد: همه‌ این واکسن‌ها مورد تایید وزارت بهداشت هستند و هیچگونه مشکلی از نظر تاریخ انقضا ندارند و زنجیره سرما و شرایط نگهداری آنها تحت نظارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با تاکید بر اینکه تمامی افراد که ۶ ماه از آخرین تزریق دُز آنان سپری شده است، باید برای دریافت دُز جدید مراجعه کنند، گفت: در استان زنجان تعداد افرادی که ۶ماه از دریافت دُز سوم واکسن کرونای آنان گذشته، ۲۰۰ هزارو ۸۹۴ نفر برآورد شده است.

وی اظهار داشت: انتظار بر این است تمام افراد بالای ۱۸سال که حتی دُزهای اول تا سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند برای دریافت واکسن مراجعه کنند چرا که تاثیر واکسن در کاهش شدت بیماری، کاهش آمار بستری و کاهش مرگ و میر، قابل انکار نیست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجا ادامه داد: برخلاف شایعات، واکسن کووید- ۱۹ عارضه خاصی به صورت ثابت شده، ندارد و این واکسیناسیون در همه‌ پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت سطح استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز تجمیعی خودرویی و پیاده ستاد دانشگاه علوم پزشکی زنجان و 2 مرکز تجمیعی در قیدار و خرمدره برای واکسیناسیون فعال است، خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری بسیج جامعه پزشکی و سپاه استان، واکسیناسیون افراد دارای ناتوانی‌های حرکتی و مشکلات خاص، در منزل انجام می‌شود. 
 

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران