Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس زنان فدراسیون هندبال گفت: برای آمادگی بیشتر تیم ملی به دنبال این هستیم تا پیش از بازی‌های کشورهای اسلامی، دیداری تدارکاتی با ترکیه داشته باشیم.

افسانه دهقانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست درباره انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال زنان، اظهار داشت: فدراسیون هندبال از آغاز آخرین مرحله لیگ برتر هندبال زنان با چند سرمربی خارجی رایزنی کرد که مونتسرات پوچه‌دیاز سرمربی اسپانیایی با توجه به سابقه خوبی که داشت، گزینه اول فدراسیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رقابت‌های لیگ برتر را از وبسایت فدراسیون دید و بازی بازیکنان را ارزیابی کرد. پس از آن اطلاعاتی از بازیکنان، تعداد بازی‌های برون مرزی آنها، پست، سن و وزن دختران را در اختیار وی گذاشتیم.

وی افزود: این سرمربی اسپانیایی با توجه به رصدی که از تیم داشت با تصویری کاملا شفاف به ایران آمد. از آنجایی که با اعلام کمیته ملی المپیک تیم ملی هندبال زنان به بازی‌های اسلامی اعزام می‌شوند، زمان کمی تا تشکیل تیم داشتیم بنابراین بلافاصله از او درخواست کردیم تا به ایران بیاید و اردوها را برگزار کردیم و اکنون او در کنار ملی‌پوشان در اردو به سر می‌برد.

نائب رئیس زنان فدراسیون هندبال عنوان کرد: ملی‌پوشان از ۱۹ تا ۳۱ تیر در اردو هستند و در نهایت بعد از سه روز استراحت از سوم تا دوازدهم مرداد به اردوی متصل به اعزام به قونیه می‌روند. برای آمادگی بیشتر تیم ملی هدنبال زنان به دنبال این هستیم تا یک بازی تدارکاتی را در یکی از روزهای ۱۲ تا ۱۶ مرداد پیش از بازی‌های اسلامی با یکی از تیم‌های گروه‌ مقابل، احتمالا برابر ترکیه داشته باشیم که هنوز این موضوع قطعی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای رده پایه نوجوانان تمام شده است و هشتم به مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی اعزام می‌شوند. در این رده آمادگی بیشتری داریم زیرا آنها در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کردند و حتی اردوهای آنها بیشتر از رده‌های دیگر بود.

دهقانی گفت: در رده بزرگسالان فرصت کمی برای تشکیل اردو داشتیم؛ اما چون بازیکنان در لیگ برتر توپ می‌زدند به دلیل فشردگی مسابقات و ادامه آن در سال جدید در آمادگی به سر می‌برند و می‌توانند در بازی‌های اسلامی به موفقیت برسند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون هندبال ، هندبال زنان ، ترکیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون هندبال هندبال زنان ترکیه فدراسیون هندبال هندبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد