Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@01:44:07 GMT

ارزیابی چالش‌های معماری و شهرسازی یزد در شورای ششم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۵۴۸۹

ارزیابی چالش‌های معماری و شهرسازی یزد در شورای ششم

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بازدیدهای هفتگی اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از پروژه‌های عمرانی گفت: شورای شهر یزد به صورت مستمر معضلات و چالش‌های معماری و شهرسازی یزد ارزیابی می‌کند.

محمدمهدی نیکونژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس دستور کار کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد هر هفته یک روز مشخص به بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر یزد پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از پروژه‌های کوچک و بزرگ و معضلاتی که مربوط به معماری و شهرسازی یزد است، بازدید می‌شود، تلاش شده که در تمام این بازدیدها به صورت کارشناسی و با دقت بالا مسائل مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: حضور میدانی در صحنه و در کنار پروژه‌ها دید بهتر و بازتری را نسبت شرایط ایجاد می‌کند و می‌توانیم تصمیمات بهتر و جدی‌تری را در خصوص مباحث بگیریم. در تمام این بازدیدها، رؤسای سازمان عمران و مدیران مناطق شهرداری به همراه دیگر مدیران مرتبط حضور می‌یابد تا توضیحات خود در ارتباط با مسائل مرتبط با هر منطقه را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از این بازدیدها، در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد موضوعات مورد بحث و بررسی دقیق‌تر قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به ارائه طرح در ارتباط با هر پروژه، اقدام لازم انجام و به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع داده می‌شود.

نیکونژاد با بیان اینکه سال گذشته به دلیل اینکه از شورای اسلامی شهر از نیمه سال فعالیت خود را آغاز کرده، هنوز پروژه جدیدی تعریف نشده است، اضافه کرد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در سال گذشته بر این بود که پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌های بسیاری از شروع آنها می‌گذشت را تکمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال علاوه‌بر اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام همچنان در مسیر تکمیل و بهره‌برداری قرار دارد، پروژه‌های جدیدی نیز ایجاد شده و می‌شود.

کد خبر 589447

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر کلانشهر مدیریت شهری شوراي شهر يزد حقوق شهروندی برنامه ریزی شهری پروژه هاي عمراني پروژه های نیمه تمام تکمیل پروژه های نیمه تمام پروژه عمرانی شهر سازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088694

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است