Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:46:41 GMT

دستبند Amazfit Band 7 چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۶۳۴۷

دستبند Amazfit Band 7 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستبند هوشمند Amazfit Band 7 با طراحی مشابه Smart Band 7 شیائومی، عمر باتری ۲۸ روزه و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دستبند Amazfit Band 7 از صفحه‌نمایش بزرگی بهره می‌برد و در چند رنگ‌بندی در دسترس است. این شرکت در سال ۲۰۲۰ مدل Band 6 را به عنوان نسخه تغییریافته Mi Band 5 معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ویژگی‌های مهم Amazfit Band 7 می‌توان به نظارت بر سطح اکسیژن خونی، ردیابی ضربان قلب، استرس و ردیابی خواب اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که دستبند هوشمند Amazfit Band 7 بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی از پیش آماده شده دارد و در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است. یکی از نکات مهم در مورد این محصول، بهره‌مند نبودن از فناوری GPS است. گجت پوشیدنی ذکرشده دارای صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۹۸*۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی 282ppi بهره می‌برد.

دستبند هوشمند Amazfit Band 7 به باتری ۲۳۲ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و با هر بار شارژ تا ۱۲ روز استفاده سنگین یا ۲۸ روز در حالت ذخیره باتری دوام خواهد آورد. محصول ذکر شده از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت عرضه می‌شود و در چند بازار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 590325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی گجت های جدید گجت جديد گجت پوشیدنی گجت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی

ایتنا - در حال حاضر تلفن‌های همراه نقش پررنگی در فعالیت‌های روزمره ما پیدا کرده‌اند و شاید بتوان گفت که به اصلی‌ترین ابزاری که روزانه از آن استفاده می‌کنیم، تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل این سوال همواره پیش می آید که چگونه گوشی را سریع شارژ کنیم ؟
در دنیای امروزی که استفاده از گوشی‌های موبایل بسیار رایج شده است، مشکل عدم دوام باتری و نیاز مکرر به شارژ گوشی موبایل برای کاربران اهمیت بسیاری دارد.

عادات شارژ گوشی یا تلفن همراه متفاوت است؛ برخی افراد، قبل از خواب گوشی را شارژ می‌کنند، برخی دیگر آن را در ماشین شارژ می‌کنند درحالی که بعضی‌ها تنها و در صورت لزوم آن را شارژ می‌کنند.

در این مطلب با استناد به گزارش «بتا نیوز»، به بررسی روش‌های شارژ سریع باتری گوشی موبایل پرداخته خواهد شد.

این روش‌‌ها به شما امکان می‌دهند در کمترین زمان ممکن و با کارایی بیشتر، باتری گوشی خود را شارژ کنید.

۱- بررسی دمای دستگاه؛ از شارژ کردن گوشی در دمای خیلی بالا یا خیلی پایین خودداری کنید

۲- استفاده از قابلیت Power Saving Mode (حالت صرفه‌ جویی در مصرف باتری) و عدم استفاده از گوشی موبایل در هنگام شارژ یا خاموش کردن گوشی در حین شارژ

۳- شارژر را به درستی در سوکت قرار دهید

۴- از شارژر دیواری استفاده کنید و از شارژ کردن باتری گوشی با استفاده از شارژرهای ماشینی یا به وسیله‌های دیگری مانند کامپیوتر خودداری کنید

۵- گوشی را در حالت پرواز قرار دهید

۶- از شارژر اصل و سالم استفاده کنید 

۷- از شارژرهای فست استفاده کنید؛ یک شارژر فست به شما کمک می‌کند تا باتری گوشی را در کمتر از دو ساعت به وضعیت شارژ کامل برسانید

۸- از پاوربانک اسفاده کنید؛ استفاده از پاوربانک می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را به صورت سریع شارژ کنید

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • دستبند زدن بر دست‌های علم
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا