Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرمانداری ویژه کازرون اعلام کرد، ایمانیه استاندار فارس طی حکمی ، هادی صنعتی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کازرون منصوب کرد.

هادی صنعتی با ۱۶ سال سابقه خدمت در وزارت کشور، دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق عمومی است.

او در سوابق مدیریتی خود، فرماندار و معاون فرمانداری شهرستان سروستان، بخشدار آباده طشک نی‌ریز، مدیرعاملی سازمان اتوبوسرانی کازرون و حومه، مشاور، کارشناس حقوقی و دبیری کارگروه های تخصصی فرمانداری کازرون را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید معاونت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون