Web Analytics Made Easy - Statcounter

«منیر ابراهیمی‌زاده» خبرنگار فناوری گروه علم و آموزش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۱ در بخش افراد با عملکرد برتر، معرفی و تجلیل شد.

به گزارش ایران اکونومیست، آیین تجلیل از برترین رسانه‌ها و فعالان خبری حوزه فناوری نانو در سال ۱۴۰۱ امروز با حضور مسئولان ستاد نانو و فعالان رسانه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند. این جشنواره که هرسال در آستانه روز خبرنگار برگزار می شود، در سال جاری به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم زودتر برگزار شد و برترین‌های رسانه‌های عمومی و تخصصی در حوزه فناوری‌ نانو معرفی شدند. در این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی در ۶ بخش «صدا و سیما»، «رادیو»، «خبرگزاری‌ها»، «روزنامه‌ها»، «عکس‌ها» و «شبکه‌های اجتماعی» بررسی شده و در هر یک از بخش‌ها آثار برتر معرفی و تقدیر شدند.

محور اصلی سیاست‌های محتوایی فناوری نانو در سال ۱۴۰۱ به تقویت محتواهای کاربردی و صنعتی و همچنین کمک به توسعه بازار شرکت‌های فناوری نانو متمرکز بوده که بر اساس پرداخت رسانه‌ها به این موضوعات، آثار ارزیابی شد.

 


افراد با عملکرد برتر در جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۱ به شرح زیر هستند که با اهدای لوح تقدیر شدند؛
منیر ابراهیمی زاده خبرنگار ایران اکونومیست

مریم رضایی خبرنگار خبرگزاری ایسنا

راضیه حسینعلی خبرنگار رادیو ایران

مرجان رهنما خبرنگار شبکه دو سیما 

حمیده سلطانی خبرنگار رادیو اقتصاد 

محیا معصومی خبرنگار خبرگزاری دانشجو

پریزاد اقبالی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

زهرا عبداللهی خبرنگار خبرگزاری فارس (آذربایجان شرقی) 

مهتاب دمیرچی  خبرنگار روزنامه صمت 

علیرضا منجزی پور شرکت بینا تعیین آزما 

حامد جعفرنژاد خبرنگار خبرگزاری تسنیم 

برترین آثار رسانه ای سال ۱۴۰۰

رتبه‌های برتر روزنامه‌ها

رتبه اول روزنامه جام جم (صاحب اثر: عسل اخویان طهرانی، عنوان اثر: مهاجرت معکوس به نفع نانو) و روزنامه فرهیختگان (صاحب اثر: ندا اظهری، عنوان اثر: صرفه جویی ۹۰ درصد مصرف آب با فناوری نانو) 
 
رتبه‌های برتر خبرگزاری‌ها

شهین مردانی از خبرگزاری فارس با اثر توقف در گلوگاه بی‌مسئولیتی نهادها حائز رتبه اول و رتبه دوم میترا سعیدی‌کیا از خبرگزاری مهر با عنوان اثر راه های نانویی کاهش آلودگی هوا 

رتبه‌های برتر آثار تصویری محمد قاسم کیایی برای اثر بومی سازی خمیر لاستیک در یک شرکت دانش بنیان از خبرگزاری صدا و سیما و رتبه دوم آثار تصویری افروز اسلامی از شبکه یک سیما با اثر لایه نشانی نانو

رتبه‌های برتر رادیو: محسن رسولی با اثر ردیاب از رادیو جوان، رتبه دوم آرزو مددی پیغان برای علم بهتر است/ بتن نانو از رادیو تهران و مریم امینی با عنوان نانوباز از رادیو ایلام

همچنین آثاری در بخش تخصصی صنعت ودانشجویی نیز معرفی و تقدیر شدند.

همچنین آثاری در بخش تخصصی صنعت ودانشجویی نیز معرفی و تقدیر شدند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فناوری نانو ، ایرنا ، جشنواره

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فناوری نانو ایرنا جشنواره خبرنگار خبرگزاری رتبه های برتر نانو و رسانه فناوری نانو تقدیر شدند رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد

معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از رتبه هفدهم ایران در زمینه هوش مصنوعی در جهان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد.

دکتر دهقانی در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: سال گذشته یک گفتگوها و تعاملات زیادی انجام شد تا یک مرکز ملی توسعه هوش مصنوعی و شورای راهبری هوش مصنوعی تشکیل شود.  ما مدل های مختلفی را از کشورهای دیگر بررسی کردیم و با ده‌ها ساعت جلسه توسط متخصصان حوزه هوش مصنوعی به این نتیجه رسیدیم که مرکز ملی هوش مصنوعی داشته باشیم که شامل نظارت،‌ تنظیم‌گری و ... است.

وی گفت: در اسفندماه سال گذشته مرکز ملی هوش مصنوعی تأسیس شد و اعضای شورای ملی راهبری هوش مصنوعی معرفی شدند. و جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران دولتی و صندوق های بزرگ کشور انجام شد و یک صندوق توسعه هوش مصنوعی تشکیل شد و این صندوق با سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیاردی برنامه‌ریزی شد.

دهقانی ادامه داد: کارهای عملیاتی زیادی انجام شده و یک مرکز ملی در نخستین گام یک اپراتور هوش مصنوعی بالا بیاورد که خدمات مختلفی از جمله دیتاسنتر بزرگ و کتابخانه‌های زبان تصویری ارایه می‌کند.

معاون علمی رییس جمهور گفت: ما از نظر دانش فنی و تولید مقالات علمی رتبه 17 را داریم اما در حوزه کاربردها رتبه 70 یا 80 را دارد که به خاطر نبود زیرساخت‌ها است.

وی ادامه داد: این مرکز زیر نظر ریاست جمهوری تشکیل می‌شود. معاونت علمی وظیفه حمایت از توسعه فناوری را دار. ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی وظیفه حمایت از هوش مصنوعی را دارد.

نقش‌آفرینی "مراکز نوآوری" در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان

دهقانی گفت: امسال تا آخر سال به چندصد GPU دسترسی پیدا می‌کنیم البته بحث های تحریمی شدیدی در این موضوع وجود دارد و ما نیز از همه دانشگاه‌ها و اساتید دعوت می‌کنیم تا در اینجا شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان