Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر نکونام روز دوشنبه در جلسه محرومیت زدایی، قرارگاه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان خداآفرین با تاکید بر لزوم وحدت رویه در توزیع تسهیلات بانکی و رصد آمارها و تکریم ارباب رجوع در ادارات به ویژه در بانک‌ها گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پایش و اعتبارسنجی متقاضیان دریافت اشتغال اقدام کنند تا این نوع تسهیلات به افراد کارآفرین پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خواستار پیگیری اخذ مجوز و اقدامات لازم در طرح‌های اشتغالزایی از جمله کشاورزی، گردشگری، بوم گردی و صنایع تبدیلی شد و افزود: پایش و نظارت بر تسهیلات پرداختی به منظور تحقق اشتغال ایجادی ضروری است.

فرماندار خداآفرین در ادامه از ارائه تسهیلات برای ۲۰ نفر از کشاورزان و باغداران روستاهای «اولی»، «مردانقم» و «احمدآباد» بخش منجوان خبر داد و گفت: متقاضیان وام اشتغالزایی در سامانه رصد اشتغال ثبت نام کنند تا در ۱۰ روز آینده لیست مشاغل خانگی به دبیرخانه قرار گاه اعلام شود.

شهرستان خداآفرین با ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده و ۷۰ درصد جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

کد خبر 5546903

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال اشتغال زایی تسهیلات اشتغالزایی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه آمار کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل مشهد جهرم استهبان خراسان رضوی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد