Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:16:16 GMT

شروع آلومینیوم با خاطره فینال جام حذفی!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۱۳۲۲

شروع آلومینیوم با خاطره فینال جام حذفی!

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر ترتیب بازی های آلومینیوم اراک نیز مثل همه تیم های دیگر مشخص شد.

شاگردان مهدی رحمتی که با امیدواری زیادی وارد مسابقات لیگ خواهند شد، کار خود را در لیگ امسال با هوادار تهران شروع خواهند کرد. این بازی خانگی می‌تواند یادآور خاطرات فینال جام حذفی هم برای اراکی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه ساکت الهامی سرمربی وقت نساجی در فینال حذفی(که با این تیم به مقام قهرمانی رسید) حالا روی نیمکت هوادار می‌نشیند و در اولین گام تیمش را مقابل آلومینیوم در اراک به زمین می‌فرستد.

بدون شک آلومینیوم و رحمتی برای گرفتن انتقال آن بازی از ساکت الهامی هرچند در هوادارانگیزه دارند.

آلومینیوم در هفته سوم مسابقات باید از پرسپولیس پذیرایی کند. آنها در هفته ششم به میهمانی سپاهان می‌روند و در هفته دهم در تهران و در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال خواهند بود.

نکته جالب اینکه نماینده استان مرکزی در فصل گذشته لیگ برتر هم در هفته سوم با پرسپولیس مصاف داد و در هفته چهارم با مس رفسنجان دیدار کرد. این قرعه عینا امسال هم تکرار شده و بازی های هفته های سوم و چهارم آلومینیوم به همین شکل انجام می‌شود.

پایان دیدارهای شاگردان مهدی رحمتی در لیگ بیست و دوم با فولاد خوزستان خواهد بود. نبردی که مهم‌ترین تقابل آن به رویارویی مهدی رحمتی و جواد نکونام برمی‌گردد. دو کاپیتان سابق استقلال در هفته پایانی لیگ باهم دیدار می‌کنند و شاید در سرنوشت قهرمان یا حتی سهمیه آسیایی نقش داشته باشند.

برنامه بازی های آلومینیوم اراک در نیم فصل اول به شرح ذیل است:
هفته اول: آلومینیوم اراک- هوادار تهران
هفته دوم: نفت آبادان- آلومینیوم اراک
هفته سوم:آلومینیوم اراک- پرسپولیس
هفته  چهارم:مس رفسنجان- آلومینیوم اراک
هفته پنجم:آلومینیوم اراک- تراکتور تبریز
هفته ششم: سپاهان- آلومینیوم اراک
هفته هفتم: آلومینیوم اراک- ملوان انزلی
هفته هشتم: ملوان انزلی- آلومینیوم اراک
هفته نهم: آلومینیوم اراک- پیکان تهران
هفته دهم: استقلال تهران- آلومینیوم اراک
هفته یازدهم: آلومینیوم اراک- نساجی مازندران
هفته دوازدهم: ذوب‌آهن- آلومینیوم اراک
هفته سیزدهم: آلومینیوم اراک- گل‌گهر سیرجان
هفته چهاردهم: نفت مسجدسلیمان- آلومینیوم اراک
هفته پانزدهم: آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند

به گزارش قدس آنلاین، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی های لیگ در هفته‌های پایانی اظهار کرد: همه تیم ها به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می دانم که بازی‌ برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.

وی با اشاره به باخت پرسپولیس در برابر آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد اما مهم این است که از بازی ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است اما امیدوارم که هواداران بدانند که لیگ را مقابل داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.

اسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک افزود: این‌گونه نیست من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارد. ما بعد از این تعویض‌ها دو گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد