Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در هتل اوین برگزار شد و تیم های حریفان خود را در این پیکارها شناختند. اما شاید غیرمنتظره‌ترین دیدار هفته نخست این پیکارها، تقابل استقلال و سپاهان در همان شروع کار باشد.

آبی‌های پایتخت که در لیگ بیستم در هفته پایانی باید به مصاف سپاهان می‌رفتند، حالا در لیگ بیست و دوم قرعه به نحوی پیش رفته که جدال دو تن از جدی‌ترین رقبای قهرمانی را در همان بدو کار شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدال با سپاهان، آبی‌ها در هفته های دوم و سوم به مصاف دو تیم تازه لیگ برتری شده ملوان و مس خواهند رفت. نفت مسجدسلیمان، پیکان و نساجی حریفان تیم ساپینتو تا هفته ششم خواهند بود. جدال دو قهرمان فصل قبل که باید بازی سوپرجام را نیز برگزار کنند، با حضور حمید مطهری روی نیمکت قائمشهری‌ها جذاب تر نیز خواهد بود.

بعد از آن دو دیدار متوالی با دو قرعه سخت را پیش رو خواهد داشت. گل گهر در هفته هفتم و فولاد در هفته هشتم در انتظار استقلال خواهند بود. ذوب آهن و آلومینیوم حریفان بعدی آبی‌ها هستند و در هفته ما قبل دربی بزرگ پایتخت نیز استقلال به دیدار با هوادار می‌رود و سپس با پرسپولیس روبرو می‌شود.

صنعت نفت و مس رفسنجان نیز رقبای بعدی مدافع عنوان قهرمانی هستند و بالاخره در هفته پایانی، تراکتور در انتظار دیدار با آبی‌های پایتخت است.

برنامه استقلال در لیگ بیست و دوم به این شرح است:

هفته اول: استقلال - سپاهان
هفته دوم: ملوان - استقلال
هفته سوم: استقلال - مس کرمان
هفته چهارم: نفت مسجدسلیمان - استقلال
هفته پنجم: استقلال - پیکان
هفته ششم: استقلال - نساجی
هفته هفتم: گل‌گهر - استقلال
هفته هشتم: استقلال - فولاد خوزستان
هفته نهم: ذوب‌آهن - استقلال
هفته دهم: استقلال - آلومینیوم اراک
هفته یازدهم: هوادار - استقلال
هفته دوازدهم: استقلال - پرسپولیس
هفته سیزدهم: نفت آبادان - استقلال
هفته چهاردهم: استقلال - مس رفسنجان
هفته پانزدهم: تراکتور - استقلال

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال استقلال هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم