Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@22:16:28 GMT

اعتصاب سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۲۴۶۷

اعتصاب سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی

سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی با رد پیشنهادهای وزارت دارایی این رژیم در بحث حقوق معلمان این رژیم تهدید کردند که معلمان فلسطین اشغالی با آغاز سال تحصیلی جدید اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل ایران اکونومیست به نقل از عرب48، مذاکرات بین وزارتخانه‌های دارایی و آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی با اتحادیه معلمان این رژیم بر سر حقوق و دستمزد معلمان مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه از روز دوشنبه پس از یک ماه تعلیق از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در تلاش برای جلوگیری از اعتصاب معلمان سرزمین‌های اشغالی در آغاز سال تحصیلی جدید در سپتامبر آینده پیشنهادی را برای بهبود حقوق و دستمزد آنها ارائه کرده است.

وزارت دارایی به مسئولین سندیکای معلمان پیشنهاد داد که حقوق معلم را در سال اول به ۹۰۰۰ شیکل در ماه افزایش دهند که به معنای افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوق برای معلمان دوره‌های ابتدایی و متوسطه وهمچنین افزایش حقوق برای همه معلمان درسطوح بالاتر با درصدی است که هنوز مشخص نشده است.

بر اساس برآوردها، اگر مذاکرات بین سندکیای معلمان رژیم صهیونیستی با وزارت دارایی تا یک ماه آینده به نتیجه نرسد، این سندیکا را بر آن خواهد داشت تا تهدید خود مبنی بر فراخوانی همه معلمان به اعتصاب در اول سپتامبر آتی در تمامی مؤسسات آموزشی کشور (به استثنای بخش خصوصی) را عملی کند.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌ روز دوشنبه خود که در آن به پیشنهادهای این وزارتخانه پرداخته به افزایش حقوق معلمان مجرب اشاره کرد و در عین حال گفته که اولویت در تخصیص منابع به نفع افزایش حقوق معلمان ابتدایی یا معلمان تازه کار خواهد بود.

با این حال، سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی با رد پیشنهاد وزارت دارایی این رژیم می‌گوید این پیشنهادها خواست‌های ضروری معلمان را منعکس نمی‌کند.

این سندیکا تاکید کرد جلسه مذاکره با وزارت دارایی قبل از شروع آن منفجر شد و سندیکا، در جلسه مذاکرات از پیشنهاد وزارت دارایی انتقاد کرد.

سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف نظر میان این سندکیا با وزارت دارایی گفت: پیشنهادی که امروز ارائه شده بدتر از وضعیت فعلی معلمان است و  مقامات وزارت دارایی همچنان پیشنهادهایی را ارائه می‌دهند که در واقع به معلمان آسیب می‌رساند و فقط بازی با آمار و ارقام است.

یافا بن داوید، دبیر کل سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از یائر لاپید، نخست وزیر و آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی این رژیم خواست تا برای حل بحران در سیستم آموزشی به سرعت مداخله کنند و منتظر دقیقه نود نباشند، زیرا به ضرر دانش آموزان تمام می‌شود.

او با صدور بیانیه‌ای به نمایندگی از معلمان رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شکاف میان سندیکای معلمان با رژیم صهیونیستی همچنان بزرگ است و پیشنهادها برای حل اختلاف بدتر از وضعیت کنونی معلمان است؛ زیرا شرط و شروطی برای کار معلمان زن و مرد قرار می‌دهد و  تنها بازی با  ارقام تخیلی است که مصرف رسانه‌ای دارد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: معلمان رژیم صهیونیستی وزارت دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه

وزارت بهداشت فلسطین نسبت به یک فاجعه پزشکی بی‌سابقه در نوار غزه بعد از هفت ماه از حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه مراکز پزشکی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: نوار غزه شاهد فاجعه پزشکی بی سابقه‌ای به دلیل هفت ماه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و حملات این رژیم علیه مراکز درمانی است.

به نقل از سما، این وزارتخانه هشدار داد: اگر رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را درباره حمله به رفح عملی کند احتمالا کشتار جمعی رخ خواهد داد.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد: حمله رژیم صهیونیستی به غزه موجب از کار افتادن ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز پزشکی در غزه و انهدام ۱۳۰ آمبولانس شده است. در تعدادی از بیمارستان‌هایی که به صورت جزئی فعالیت می‌کنند میزان استفاده از تخت‌ها به بیشتر از ۲۵۰ درصد رسیده است.

از سوی دیگر سیندی مک‌کین، مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا گفت: گرسنگی و قحطی گسترده‌ای در شمال غزه وجود دارد که در جنوب غزه نیز گسترش خواهد یافت. ما امیدواریم که طرف‌های درگیر هرچه زودتر به توافقی برای آتش بس در غزه دست یابند.

وی گفت: زمانی که چنین جنگ‌هایی رخ می‌دهد و چنین اتفاقاتی در این جنگ می‌افتد قحطی نیز ایجاد می‌شود. چیزی که ما می‌خواهیم توقف جنگ و تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه است.

از سوی دیگر آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیانیه‌ای اعلام کرد: کودکان غزه با سطح مخربی از تنش روبرو هستند. تیم آنروا برای کاهش تاثیر جنگ بر کودکان و کاستن از ترس آنها تلاش می‌کند. ما باید از حال و آینده این کودکان حمایت کنیم.

آنروا مجددا بر لزوم توقف جنگ در غزه تاکید کرد.

به رغم صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت درباره توقف فوری جنگ غزه و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ اقداماتی از سوی رژیم اشغالگر برای ممانعت از نسل کشی در غزه این رژیم همچنان به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه