Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میربها روز سه شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن۲ کودک در رودخانه در محور راسک به سرباز بر اثر طغیان رودخانه بلا فاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از هفت نجاتگر سیلاب از پایگاه امداد و نجات جگیکور جمعیت هلال احمر سرباز به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اطلاعات واصله این۲ کودک در مسیر رودخانه در پی بارندگی و طغیان رودخانه گرفتار شده بودند که با حضور به موقع نجاتگران و انجام اقدامات لازم جهت عبور از رودخانه، کودکان گرفتار در سیلاب با تلاش یک ساعته و با رعایت اصول ایمنی به محل امن انتقال داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و اعلام وضعیت قرمز و طغیان رودخانه ها انتظار می‌رود که افراد محلی و همچنین عشایر حاضر در مناطق بیش از پیش به این هشدارها توجه کرده و از حضور در محیط های نا ایمن و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امداد و نجات سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امداد و نجات سیل سیستان و بلوچستان امداد و نجات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۳ روز عملیات سیل و آبگرفتگی با ۲ بالگرد هلال احمر و ۲۰۶ سورتی پرواز،۱۳ هزار و ۷۷ خانوار شامل ۵۸ هزار و ۷۵۲ نفر امدادرسانی شدند.
سجادی گفت: از روز‌های اولیه سیل و آبگرفتگی، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر چهار هزار و ۷۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.
وی ادامه داد: در پی بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان در ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج و چابهار از آبگرفتگی و سیلاب آسیب دیدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در سیلاب جنوب استان گفت: در این حادثه ۹ هزار و ۳۹۰ تخته پتو، چهار هزار و ۹۵۲ تخته موکت، یک‌هزار و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، هفت هزار و ۴۱۷ کیلوگرم نایلون پوششی سقف، هشت هزار و ۶۴ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۳۴۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۴ هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین خانواده‌های تحت تاثیر توزیع شد.

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر