Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید هاتفی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شرایط نامساعد تیم اترک خراسان شمالی، اظهار کرد: نسبت به تیم‌های دیگر حداقل یک ماه عقب تر هستیم و هنوز شاکله تیم بسته نشده است.

مدیرعامل تیم اترک خراسان شمالی ادامه داد: مسئولان استانی، ادارات و صنایع هیچ حمایتی از این تیم ندارند؛ بارها در رسانه‌ها مشکلات را گفتیم اما صدایمان به گوش کسی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خصوصی بودن این تیم، افزود: اگر به جای سرمایه گذاری روی تیم فوتبال، یک مرکز ترک اعتیاد راه اندازی می‌کردیم مسئولان حمایت می‌کردند اما اکنون که بناست عده‌ای جوان به فعالیت ورزشی بپردازند، هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد.

هاتفی بیان کرد: هم اکنون بازیکنی به خاطر مشکلات مالی جذب نشده و قراردادی نبسته‌ایم.

مدیرعامل و سرمربی اترک خراسان شمالی گفت: نماینده یک استان همسایه پیاپی پیگیر انتقال تیم از خراسان شمالی به آن استان است که اگر شرایط همینطور ادامه پیدا کند چاره‌ای جز انتقال تیم نداریم.

وی در انتها تصریح کرد: استاندار خراسان شمالی هیچ جوابی به ما نمی‌دهد و با این وضعیت نباید امیدی به تیم اترک داشت.

کد خبر 5547643

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال اترک خراسان شمالی بجنورد جمشید هاشم پور بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت کرمانشاه سیلاب آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل جهرم استهبان مشهد سنندج مدیریت بحران اترک خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم