Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست شهرداری منطقه 19 از لایروبی و پاکسازی بیش از 4 هزار و 700 متر طول از انهار، کانال ها و حوضچه های رسوب گیر این منطقه طی یک ماه اخیر با هدف ارتقای نگهداشت شهر، پاکیزگی و نظافت معابر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا جعفری درخصوص اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی انهار گفت : در همین راستا اکیپ های ویژه به صورت روزانه تمامی شبکه‌های اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی، کانال ها، انهار روباز و روبسته و 58 متر مکعب حوضچه های زباله گیر  را با رعایت مسائل زیست محیطی پاکسازی و لایروبی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به وجود بیش از 35 هزار متر طول کانال در این محدوده افزود: به همین منظور طی ماه اخیر نسبت به لایروبی سنتی کانال های شقایق، کاظمی، میثاق، دانشگاه(زیر گذر تندگویان)، سعادتی، پل شکوفه، آزادگان، میدان ثارالله و لایروبی مکانیزه حوضچه های لقمان، نسیم، صمدی، کاوه، ماهان، رحمان و عیسی بیگلو با حضور 15 کارگر با تجهیزات  ایمنی انجام شده است.
این مسئول ضمن درخواست از شهروندان به رعایت نظافت در معابر و پیشگیری از رها کردن زباله در انهار که باعث ایجاد مانع در جریان آب خواهد شد بیان کرد: حجم عملیات لایروبی روزانه اکیپ لایروبی اداره مسیل ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست به طور میانگین 500 تا 1000 متر طول است. ضمن اینکه پایش و بازرسی از کانال های منطقه در پایان هر فصل انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لایروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ پایتخت، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در سال جاری نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند