Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@04:02:52 GMT

خرید و فروش بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۶۳۴۸

خرید و فروش بیت کوین از صرافی اوکی اکسچنج

در این مقاله قصد داریم تا برای شما کاربران محترم، به معرفی و نحوه فروش و خرید بیت کوین BITCOIN در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج بپردازیم.

از طرفی نیز سعی کردیم به موضوعات کاربردی و جواب به سوالات احتمالی پیرامون رمزارز بیتکوین هم توجه ویژه‌ای داشته باشیم. ادعا می‌کنیم که مطالعه این مقاله می‌تواند شما را با بیت کوین (BTC) به طور کامل آشنا سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تریدرهایی که در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند معتقدند که امن‌ترین و راحت‌ترین ارز دیجیتال بیت کوین است. همین دلیل بس است برای این‌که امروزه انتخاب ارز دیجیتال بیت کوین، فرصت سرمایه‌گذاری خوبی را برای فعالان اقتصادی ایجاد نماید. از این رو صرافی اوکی اکسچنج به عنوان یک مرجع مطمئن می‌تواند در کنار سرمایه‌گذاران، شرایط ویژه‌ای را برای خرید بیت کوین و البته فروش آن نیز مهیا سازد.

صرافی رمزارز اوکی اکسچنج، امروزه به عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌ها در بازار خرید ارز دیجیتال برای مردم ایران شناخته می‌شود. این صرافی می‌تواند در یک فضای امن برای شما فعالان در زمینه سرمایه‌گذاری آنلاین، خدمات تبادل و معامله ارزهای دیجیتال به ویژه خرید و فروش بیت کوین را با سرعت و امنیت بالا ارائه نماید.

پلتفرم معاملاتی اوکی اکسچنج با کارمزد پایین، شرایط فروش و خرید بیت کوین را فراهم آورده است. بر همین اساس کاربران می‌توانند از طریق وب سایت این صرافی، با خیال راحت و با سرعت بالایی به خرید و فروش بیت کوین بپردازند. پس فرصت را از دست ندهید و اگر به سرمایه گذاری در محیط آنلاین علاقه‌مند هستید، همین حالا با ثبت نام در بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، سفارش خود را ثبت کنید.

آموزش خرید و فروش بیت کوین در اوکی اکسچنج

جهت خرید و فروش بیت کوین در پلتفرم دانش بنیان اوکی اکسچنج، نیاز است تا ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. مراحل احراز هویت را طی کنید و سپس وارد قسمت تبادل سریع OTC یا بخش بازار شوید، مقدار بیت کوینی که مدنظرتان است را انتخاب کنید و پس از طی کردن مراحل خرید یا فروش، موجودی ریالی یا معادل ارزی آن در کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی شما موجود است.

بنابراین به طور کلی میتوان گفت که خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج سه مرحله دارد:

وارد حساب کاربری خود در اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب جدید ایجاد کنید. وارد قسمت تبادل سریع شوید و رمز ارز بیت کوین (BTC) را انتخاب کنید هر تعداد بیت کوین که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. فروش بیت کوین در ایران

همینطور چنانچه شما از قبل بیت کوین دارید یا از یک صرافی ارز دیجیتال دیگری بیت کوین خریداری کردید و حالا تصمیم گرفته اید تا آن را بفروشید، به راحتی می توانید با طی کردن مراحل زیر، شروع به ثبت سفارش فروش بیت کوین کنید:

وارد حساب کاربری خود در اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب ایجاد کنید. وارد قسمت تبادل سریع شوید و رمز ارز بیت کوین را انتخاب کنید. هر تعداد BTC که مدنظرتان است را وارد کنید و سپس فرآیند فروش این رمزارز را دنبال کنید.

به طور خلاصه جهت معامله، فروش و خرید بیت کوین از بازار آنلاین یا صرافی های آنلاین ابتدا باید عضو سایت شوید و یا بهتر است بگوییم باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و فرآیند ثبت نام را با احراز هویت و تایید هویت را جهت حفظ سرمایه و امنیت آن کامل کنید، برای انجام فرآیند احراز هویت می بایست کپی از کارت ملی و شناسنامه خود را ارسال نمایید و برای پیشگیری از هر نوع کلاهبرداری باید یک عکس از مدارک ارسال شده همراه با یک نوشته که مشخص می کند شما مدارک خود را به چه منظور ارسال کرده اید بگیرید و تا پایان مراحل ثبت حساب آن را نگه دارید. در نهایت پس از تکمیل فرآیند جهت انجام خرید، فروش و یا هر تراکنش دیگری می بایست ابتدا حساب کاربری یا کیف پول دیجیتالی خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است که قبل از اقدام به خرید و فروش به نوسانات و لیست قیمت های یک ماه اخیر بازار توجه داشته باشید.

توجه داشته باشید، اگر بیتکوین های شما در صرافی دیگری است می‌توانید آن را به اوکی اکسچنج منتقل کنید و سپس به صورت آنی یا در تریدر دارایی ارزی خود را به فروش برسانید.

ویژگی های اوکی اکسچنج:

صرافی اوکی اکسچنج کاربردها و ویژگی‌های منحصر به فردی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

دارا بودن بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال و توکن گوناگون کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی و ایمن احراز هویت فوری نرم افزار و اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال اندروید و iOS امکان واریز و برداشت ریالی تریدر پویا با امکان معاملات تتری

جالب است بدانید که با برنامه ارز دیجیتال اوکی اکسچنج علاوه بر فروش و خرید رمز ارز می‌توانید قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را به صورت لحظه ای رصد کرده و نمودار قیمت لحظه ای آن را بررسی کنید.

کد خبر 1655132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید و فروش بیت کوین اوکی اکسچنج خرید بیت کوین ارز دیجیتال حساب کاربری فروش و خرید ایجاد کنید احراز هویت یک حساب کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر