Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سلیمان جعفرزاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به روند صعودی کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این روند صعودی از نخستین روز مردادماه آغاز شد و از آن تاریخ به بعد، روزانه بیش از ۷۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان هشترود در چنین شرایطی به پزشکان بیشتری نیاز دارد، بیان کرد: متاسفانه تعداد پزشکان مستقر در شهرستان جوابگوی نیاز بیمارستان و مداوای این تعداد از بیماران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی برخی از پزشکان بخش اورژانس این شهرستان در طول چند روز گذشته خارج از توان خود کار کرده‌اند و بسیار خسته هستند. 

به گزارش ایرنا موج جدیدی از بیماری کووید ۱۹ در حال شکل‌گیری است و انتظار می‌رود تا مردم از عادی‌انگاری پرهیز کنند و بار دیگر توصیه‌های بهداشتی به ویژه دریافت واکسن، استفاده از ماسک و خوداری از حضور در جمع را جدی بگیرند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا هشترود کووید-19 مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هشترود کووید 19 ویروس کرونا هشترود کووید 19 مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود