Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:32:13 GMT

کشف ۲۵ تن برنج احتکار شده در بیرجند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۰۳۳

کشف ۲۵ تن برنج احتکار شده در بیرجند

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار برنج در یک انبار در منزل مسکونی واقع در شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده محل کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده، بازرسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در بازرسی دقیق از این انبار ۲۵ تن برنج پاکستانی احتکار شده به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران در این خصوص یک متهم را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

سردار فرشید خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی انتظامی برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

برچسب‌ها خراسان جنوبی برنج پلیس امنیت اقتصادی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی برنج پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی برنج پلیس امنیت اقتصادی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است