Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@03:57:48 GMT

بررسی کارنامه ۴۰ ساله حزب‌الله در پرس تی‌وی

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۸۱۰۱

بررسی کارنامه ۴۰ ساله حزب‌الله در پرس تی‌وی

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، برنامه «جریان خاورمیانه» به تهیه‌کنندگی و اجرای مروه عثمان این هفته و به مناسبت سالروز آغاز فعالیت حزب‌الله لبنان برکات و نتایج حضور این گروه مقاومت اسلامی را در کشور لبنان، منطقه خاورمیانه و بین‌الملل مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

سید ابراهیم موسوی نماینده دبیر کل حزب‌الله و شیخ خضر نورالدین عضو شورای حزب‌الله به همین مناسبت میهمان برنامه هستند و از دلایل توفیقات غیرقابل انکار این گروه مهم جبهه مقاومت به ویژه در مبارزه با رژیم صهیونیستی سخن می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مروه عثمان از موسوی و شیخ نورالدین درباره نقش و حمایت‌های ایران، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و نیروی قدس سپاه از حزب‌الله لبنان در ۴۰ سالی که از تاسیس این گروه می‌گذرد پرس‌وجو می‌کند و در ادامه، این سوال را مطرح می‌کند که حضور پرقدرت حزب‌الله، تا چه میزان در افزایش نفوذ منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی موثر بوده است؟

تاثیرات فعالیت حزب‌الله در معادلات سیاسی لبنان و منطقه خاورمیانه از جمله مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیستی، هژمونی آمریکا و نفوذ و دخالت‌های کشورهای عربی در امور داخلی لبنان از دیگر موارد مطرح در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» است.

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جریان خاورمیانه پرس تی وی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین