Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان روز سه شنبه در توضیح این خبر اظهار داشت:در پی اختلافات خانوادگی، فردی ۵۷ ساله ازسوی پسرش مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسید.

وی افزود: با اعلام مرکز پیام در خصوص آنکه فردی با ظاهری خون آلود در حوالی تونل سلام فاز ۱۱ پردیس قصد انداختن خود به زیر خودروها وخودکشی را دارد بلافاصله واحد گشتی از ماموران  انتظامی شهرستان به محل اعزام  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد جوان  ۲۸ساله پدر خودرا به قتل رسانده و قصد خودکشی دارد که بلافاصله به محل حادثه که داخل کانکسی بوده  اعزام که با جنازه خون آلود شخصی حدودا ۵۷ساله روبرو  شدند که بر اثر جراحت از ناحیه گردن به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

عبدیان با اشاره به علت این حادثه،گفت: درگیری در محل کار متوفی که داخل کانکسی بوده بین متوفی با پسرش به وقوع پیوسته که در نهایت فرزند با چاقویی که در دستش بوده چند ضربه به مقتول وارد که در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شداز شهروندان خواست، در برابر اتفاقات روزمره خویشتن داری، صبر و حوصله را پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: اصلی ترین راه‌های مقابله با خشم مقابله با افکاری است که امواج خشم را تحریک و تقویت می‌کند و آرام شدن جسمانی از قبیل دور شدن از محیط و افرادی که موجب مشاجره و خشم شده‌اند یا از طریق پرت کردن حواس؛ چرخه فرآیند افکار خصومت‌آمیز را متوقف و حالت روحی را به سرعت تغییر می دهد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس مقتل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس مقتل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس مقتل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور