Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز سه‌شنبه شورای شهر تهران بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف درتهران در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هشتادویکمین جلسه این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۶۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۵۸.۱ و ۶۶.۱۲۵۹.۲ گفت: این پلاک ثبتی‌ها به مساحت ۴۲۰ مترمربع در منطقه یک واقع شده است حدنصاب درختان لازم آنها ۷۳ اصله درخت است که در حال حاضر ۶۶ اصله درخت در آن گزارش شده است برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی به پلاک ثبتی ۸۰.۵۶ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت یک هزار و ۲۳۷ مترمربع در خیابان ازگل واقع شده که حدنصاب درختان لازم آن ۴۹ اصله است که حدنصاب لازم را داراست. برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۳۷۹۰.۱۱۴ و ۳۷۹۰.۲ اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها به مساحت ۱۰۱۱ مترمربع در منطقه ۱۴ واقع شده که حدنصاب درختان لازم را ندارد. در حقیقت حد نصاب لازم ۵۹ اصله است که بیشترین تعداد درختان پنج اصله گزارش شده است. برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به غیرباغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۵ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیرباغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی به پلاک ثبتی ۳۷.۲۴۷۴.۶ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۵۹۲ مترمربع در منطقه چهار واقع شده و در سند آن در سال ۱۳۹۸ یک قطعه زمین مسجل عنوان شده برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای شورای شهر تهران نهایتا با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مخالفت کردند و رای به غیرباغ بودن این زمین دادند.

 

وی به پلاک ثبتی ۷۲.۱۱۶۶ و ۷۲.۱۰۸۲.۱۹ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی‌ها به مساحت ۳۰۲۰ مترمربع در منطقه ۲ واقع شدند و براساس بررسی‌های مطرح شده کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران برای پلاک ثبتی ۷۲.۱۰۸۲.۱۹ رای به باغ بودن این زمین داده که اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۷ رای موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند و برای پلاک ثبتی ۷۲.۱۱۶۶ نیز کمیسیون شهرسازی نیز رای به غیر باغ بودن این زمین داده که اعضای شورای شهر نیز با اکثریت ارا با غیرباغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی به پلاک ثبتی ۲۸.۱۲۶۴ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۳۹۵ مترمربع در منطقه یک واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین مشجل و تفکیک شده از پهنه ثبت عنوان شده برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۶ رأی موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی به پلاک ثبتی ۲۸.۱۲۶۳.۳ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۳۹۷ مترمربع در منطقه یک واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین مسجل تفکیکی از پهنه ثبت مشخص شده برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی به پلاک ثبتی ۸.۱۰۱۸۲ اشاره کرد و افزود: مساحت این زمین ۲۶۳۵ مترمربع است که در منطقه یک واقع شده که در سند آن یک قطعه باغ عنوان شده برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای اسلامی شورای شهر نیز با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

وی به پلاک ثبتی ۸۰.۲۰۹۳ اشاره کرد و گفت: این زمین به مساحت ۳۴۱ مترمربع در منطقه یک واقع شده است که حدنصاب درختان لازم آن ۱۱ اصله است و در حال حاضر ۱۱ اصله درخت در آن گزارش شده که حدنصاب لازم را دارد برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای اسلامی شورای شهر تهران نیز با ۱۳ رای موافق با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 

شربیانی در ادامه به پلاک ثبتی ۱۴۲۵.۶۷۳.۲۵ اشاره کرد و گفت: این زمین به مساحت ۱۰۱۹ مترمربع در منطقه پنج واقع شده که حدنصاب درختان لازم آن ۴۰ اصله درخت است و در حال حاضر ۴۰ اصله درخت در آن گزارش شده است برهمین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

 

اعضای اسلامی شورای شهر تهران نیز با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اصله درخت ، شورای شهر تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اصله درخت شورای شهر تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران نهایتا زمین به مساحت شهر تهران نیز اعضای شورای شهر پلاک ثبتی ها رای موافق واقع شده اصله درخت گزارش شده سند آن یک قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳