Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:38:55 GMT

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیران کشور

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۹۱۰۹

رونق مشاغل خانگی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیران کشور

فرخ هاشمی مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا مستقر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: گروه جهادی توسکا از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را با شعار «هر خانه یک کارخانه» در حوزه کسب و کار‌های خرد و کوچک آغاز کرده است.

وی ادامه داد: سال ۱۳۹۸ مجوز رسمی از بسیج سازندگی کشوری را گرفتیم و حوزه فعالیت گروه جهادی توسکا در حوزه مشاوره، آموزش، تأمین مالی و فروش محصولات خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر گروه جهادی توسکا دارای شرکت‌های اغماری، مرکز نیکوکاری، صندق قرض‌الحسنه و همچنین فروشگاه اینترنتی است، گفت: گروه جهادی توسکا حدود هزار و ۵۰۰ دانش‌پذیر داشته که توسط مجموعه آموزش دیدند‌. از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی توسکا می‌توان به دوره‌های تربیت مربی کسب و کار، طراحی مدل کسب و کار، مدیریت غرفه‌های نمایشگاهی و بازیابی و فروش اشاره کرد.

مدیر اجرایی گروه جهادی توسکا تصریح کرد: در سال ۱۳۸۹ تقریباً ۳۳۰ شغل خانگی داشتیم اما طی سال‌های گذشته تا الان به ۵۰۹ شغل خانگی رسیده و از این تعداد، می‌توانند از وزارت کار و دستگاه اجرایی مربوطه مجوز رسمی و وام دریافت کنند و هویت شغلی پیدا کنند.

هاشمی در پایان تأکید کرد: گروه جهادی توسکا برای اولین‌بار استاندارد ایده‌یابی در کسب و کار را برای سازمان فنی و حرفه‌ای تدوین کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه هم افزایی مدیران هم افزایی مدیران مصلی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان