Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:08:21 GMT

بهبودی حال عمومی آیت الله ناصری

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۹۳۹۵

بهبودی حال عمومی آیت الله ناصری

دکتر مجید حسین زاده گفت: آیت الله ناصری از ۱۵ تیر امسال در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شد و روند درمان ایشان توسط تیم پزشکی مجرب از چند متخصص در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه وضعیت هوشیاری آیت الله ناصری تا حدودی بهتر شده، اما بهبودی کامل پیدا نکرده است، اظهار داشت: در حال حاضر مراقبت‌های درمانی برای ایشان در زمینه اختلالات خونی، عفونی و ریوی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی اگر وضعیت فعلی آیت الله ناصری ثبات پیدا کند و روند بهبودی ایشان ادامه یابد ممکن است از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عادی بیمارستان منتقل شود.

حسین زاده تاکید کرد: نیازمند دعای خیر مردم و دوستداران آیت الله ناصری برای بهبودی کامل وی هستیم.

آیت الله ناصری در تیر ماه امسال به دلیل شکستگی استخوان و آسیب دیدگی مورد عمل جراحی قرار گرفت و در یکی از بیمارستان‌های قم بستری بود و اواسط تیر ماه به یکی از بیمارستان‌های اصفهان منتقل شد.

آیت الله محمّد ناصری دولت آبادی سال ۱۳۰۹ ‏هجری شمسی در شهر دولت‌‏آباد برخوار در ۱۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان در خانواده‌‏ای مذهبی به دنیا آمد. پدر او زاهد متّقی حجّت الإسلام و المسلمین حاج شیخ محمّد باقر ناصری‏ نام داشت که خود در شمار عالمان فرهیخته آن دوران بود.

وی از اساتید برجسته اخلاق و مدرس حوزه علمیه اصفهان است که سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به ترویج اسلام و معرفی امام زمان (عج) مشغول است.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله ناصری بستری در بیمارستان مراقبت های ویژه آیت الله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند