Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:09:29 GMT

ادامه اتفاقات عجیب در لیگ سه/ ضرب و شتم داور در گیلان!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۸۹۴۲۹

ادامه اتفاقات عجیب در لیگ سه/ ضرب و شتم داور در گیلان!

‍‍‍‍‍‍

در دیدار برگشت بین دو تیم آکادمی کیا و داماش گیلان، داور مورد ضرب و شتم افراد بیرون بازی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در پلی آف گروهی دسته سوم، تیم داماش گیلان موفق شد با پیروزی در ۲ بازی رفت و برگشت برابر آکادمی کیا، راهی پلی‌آف صعود به دسته دوم شد. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در بازی برگشت داماش گیلان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک که گل دوم در لحظات پایانی به ثمر رسید، حریف تهرانی‌اش را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار اما بدون حاشیه نبود و حواشی مختلفی از جمله داوری داشت. گل نخست داماش روی پنالتی به ثمر رسید که بازیکنان و کادر فنی آکادمی کیا معتقد بودند خطایی نبوده و داور تصمیم اشتباهی گرفته و تحت تاثیر اعتراض‌های مکرر نیمکت داماش بوده است.

نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این صحنه توضیح داد: توپ اصلا به دست بازیکن برخورد نمی‌کند و نمی‌دانم داور چگونه این تصمیم را گرفت. حتی کمک داور هم می‌توانست به او کمک کند اما داور تصمیم اشتباهی گرفت.

دیگر حاشیه عجیب این دیدار، اعتراض شدید داماشی‌ها به تصمیمات داوری بود که سبب شد افراد منتسب به این باشگاه به داخل زمین بریزند و داور را مورد ضرب و شتم قرار دهند. چیزی که حتی در فوتبال دنیا هم منسوخ شده اما در فوتبال ایران و در یکی از مهم‌ترین مسابقات آن دیده می‌شود.

نوید مظفری درباره این اتفاقات عنوان کرد: نتیجه که به هیچ عنوان تغییری نمی‌کند اما کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال باید به این قضیه ورود کنند و باشگاه و افراد خاطی را جریمه کنند. نمی‌دانم چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد اما باید با آن برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه داماش گيلان لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم آکادمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی