Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@20:55:23 GMT

(عکس) مصاحبه‌ی فردوسی‌پور با طارمی دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۱۱۳۲

(عکس) مصاحبه‌ی فردوسی‌پور با طارمی دردسرساز شد

مهدی طارمی نسبت به یک شائبه در مصاحبه دیشب خود با عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد.

ظاهرا مصاحبه مهدی طارمی با عادل فردوسی‌پور که شب گذشته پخش شد شائبه‌هایی را در خصوص این بازیکن بوجود آورده است.

صحبت‌های طارمی در خصوص برنامه‌های او برای آینده در پرتغال بازتاب داشته و یک رسانه پرتغالی در این خصوص نوشت: «اظهارات مهدی طارمی در بخش دوم از یک مصاحبه عالی با برنامه ایرانی فوتبال ۳۶۰ که دوشنبه شب منتشر و در تعطیلات این بازیکن ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرانی می‌گوید به گزینه‌های تاکتیکی سرخیو کونسیسائو احترام می‌گذارد و اعتراف می‌کند که رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد.»

طارمی با انتشار یک استوری این خبر رسانه پرتغالی را تکذیب کرد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی طارمی عادل فردوسی پور کونسیسائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد